Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tangentknappar har bytt plats

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Försöker hjälpa en god vän (som jag fått över till Macsidan ) med ett underligt problem.

Han har ett Logitech DiNovo Edge (mac versionen) som har funkat fint men nu har han märkt att knapparna "<, >" och "§ °" har bytt plats med varandra. Men endast dessa två knappar. (Alltså knappen till vänster vid siffran 1 och till höger om vänster Skift).

Hur jag än letar i alla inställningar och parar om tangentbord m.m. återstår problemet.

Vad har hänt?...

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-10-29 22:12

Är Logitech Control Center installerat? Har för mig man kunde ändra de knapparna via Logitechs egna programvara för Mac, men inte via Kyeboard preferences i sig.

  • Medlem
  • Staffanstorp
  • 2009-10-30 00:46

Kan det inte vara så lätt som att han råkat byta språk på tangentbordet?

Ursprungligen av Jigaro:

Kan det inte vara så lätt som att han råkat byta språk på tangentbordet?

Nae det har vi kollat och ändrat fram och tillbaka får att kanske återställe.

Ursprungligen av Drakfot:

Är Logitech Control Center installerat? Har för mig man kunde ändra de knapparna via Logitechs egna programvara för Mac, men inte via Kyeboard preferences i sig.

Ska kolla på det imorgon. Det är det med största sannolikhet inte, har inget minne av att vi gjorde det första dagen men då är det mysko att det just nu bara har hänt...

1
Bevaka tråden