Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny publik beta av Lightroom

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Adobe Labs - Adobe Photoshop Lightroom 3

Kan vara en bra idé att läsa "release note" (länk finns längre ner på ovanstående sida)

Vad jag fattar det som kan man inte använda sitt nuvarande Lightroom-bibliotek. Man får köra betan med ett "test-bibliotek" vid sidan om?

Ursprungligen av Einar Lindgren:

Vad jag fattar det som kan man inte använda sitt nuvarande Lightroom-bibliotek. Man får köra betan med ett "test-bibliotek" vid sidan om?

Det stämmer. LR3 beta är en relativt tidig beta där vi fokuserar på ett subset av funktionerna som komma skall.

Ursprungligen av Mattias Jonsson:

Det stämmer. LR3 beta är en relativt tidig beta där vi fokuserar på ett subset av funktionerna som komma skall.

Hej!

Var precis på väg att köpa LR2 efter att ha testat och gillat i en knapp månad. Undrar bara hur långt borta LR3 ligger och vad som gäller för uppdatering från LR2 till LR3.

Känns trist att köpa tvåan nu om trean kommer inom kort och då behöva betala fullpris även för trean.

Kan du berätta hur det ligger till Mattias?

Häls Max

Ursprungligen av maxcarlgren:

Hej!

Var precis på väg att köpa LR2 efter att ha testat och gillat i en knapp månad. Undrar bara hur långt borta LR3 ligger och vad som gäller för uppdatering från LR2 till LR3.

Känns trist att köpa tvåan nu om trean kommer inom kort och då behöva betala fullpris även för trean.

Kan du berätta hur det ligger till Mattias?

Häls Max

Jag förstår din problematik Max, men, tyvärr... LR3 skulle kunna komma om 5 minuter, och jag skulle ändå inte kunna säga eller hinta något. Varken till eller från.

Jag förstår att du inte kan tala om ett datum, var mer nyfiken på hur det fungerar om man uppgraderar från tvåan till trean, om det sker till fullpris eller om det blir billigare.

Har plockat hem betan och gillar direkt Flickrstödet som jag kört via plugin tills nu.

Blir nog så att jag importerar alla bilder till trean och kör beta och satsar på den skarpa trean när den kommer och hoppar över tvåan.

Uppgradering är alltid billigare. Speciellt från senaste version.

Nu är hjälpen till LR3 också ute (den är också en beta förstås...).

1
Bevaka tråden