Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Para ihop enheter, OSX-Winmobile

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har inte varit härinne sen jag hade min powerbook 12" men nu har jag äntligen skaffat mig en ny Macbook 13" som jag är toknöjd med, men jag har ett problem som jag vill lösa ganska omgående.

Jag kör 10.6.1 SL, och har en HTC Diamond 2 med Win mo 6.1. jag har försökt att para ihop dessa med bluetooth och det verkar som att det funkade då båda enheterna kom upp och bekräftade att sammankopplingen hade lyckats. Men.. jag kan inte göra så mycket mer, jag kan inte bläddra på telefonen från macen, och jag kan inte köra Bluetooth pan, vilket är anledningen till att jag kopplar ihop dom. Jag har fri surf från telefonen och vill ju då givetvis använda den som "modem" till min mac.

Jag får bara upp meddelanden som att enheten har inte stöd för denna tjänsten (när jag ska bläddra på luren) och när jaf ska köra BT Pan så får jag bara upp "connection problem"

Någon som har stött på detta problem och vet en lösning?
Mycket tacksam för ett svar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-20 13:47

Hej, kolla in de här två programmen.
SyncMate
Missing Sync

Tack, har kolla på missing sync som jag kommer att skaffa, men som jag förstått så är det väl bara synkprogramvara för att synka kontakter, kalender och mail och har inte med Bluetooth Pan att göra, eller?

  • Medlem
  • 2009-10-20 17:11

Återkom gärna med erfarenheter om programmen. Sitter i samma sits själv.

1
Bevaka tråden