Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Försvunna trådar...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2003-05-11 16:43

Har de senaste veckorna varit med om att trådar försvunnit spårlöst, senast igår. Den diskussionen handlade Macworld. Vad händer? Vem tar bort trådar? Det är väl ingen censur...?

Sök efter diskussionen längst uppe till vänster så hittar du nog den - väldigt få diskussioner tas bort ifrån 99mac.

  • Medlem
  • International user
  • 2003-05-12 11:38

Har gjort det utan framgång, dessutom hade jag själv gjort inlägg så jag har kollat mina inlägg. Minst två trådar är spårlöst borta.
Kan den som startar en tråd ta bort den?

Tillägg: kollade om jag kunde ta bort denna tråd och visst gick det. Förmodligen är det väl så det gått till.

Citat:

Skrevs ursprungligen av iMats
Har gjort det utan framgång, dessutom hade jag själv gjort inlägg så jag har kollat mina inlägg. Minst två trådar är spårlöst borta.
Kan den som startar en tråd ta bort den?

Tillägg: kollade om jag kunde ta bort denna tråd och visst gick det. Förmodligen är det väl så det gått till.

Iom vBullentin så kan moderatorerna även slå ihop trådar som liknar varandra. Kanske är så att dina trådar slagits samman med någon annan tråd?

1
Bevaka tråden