Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

World of Goo fyller 1 år - bestäm priset själv

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-17 23:23

Jag tänkte bara tipsa om att World of Goo fyller ett år och det firas med att man får betala så mycket man tycker det är värt för att ladda ner det! Woho!

Det måste kosta mer än 0 dollar, ordinarie pris är 20 dollar.

2D Boy: Games

Jag köpte ett exemplar för fem dollar, kändes helt klart värt det. Mycket underhållande och snyggt spel.

Fan va snällt!
Köpte mig en kopia för 2$ då jag lever väldigt fattigt numera. Har velat ha World of Goo ett bra tag nu men inte haft pengar att spendera på det.

Hm, bra kväll faktiskt. Först får jag reda på att Machinarium äntligen släppts och nu detta ^^

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-20 00:44

En sak bara, det står "ends October 19", så man får skynda sig på om man vill bestämma priset själv... Det verkar fortfarande gå att beställa, så kanske är det någon form av USA-tid som gäller?

Edit: Som Linkert påpekar nedan gäller det hela veckan nu.

Senast redigerat 2009-10-21 20:36

Vilket fint nattipps! <-- sällan skådat sammansatt ord - ser ut som någon slags servett.
Mina barn kommer jubla imorgon World of Goooooo. Mysigt spel indeed - har haft demon.

Coolt de har förlängt till den 25/10.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-21 20:39

Det här spelet skulle man skaffat tidigare, det är ju ett grymt tidsfördriv när man inte vill starta upp någon tung FPS eller RPG..

  • Medlem
  • 2009-10-22 11:00

Ahhh fantastiskt kul! Testade bara demot ännu, men tyckte det var fantastiskt kul!
Skönt med lite independentspel, typ som Jumpman och det här! Ska nog köpas

1
Bevaka tråden