Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google Wave invite till mig?

Tråden skapades och har fått 99 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-14 20:19

Hur många på 99.se har och kör Google Wave?

Kanske t.o.m. ngn som ruvar på lite invites? Tar isåfall tacksamt emot en invite

  • Medlem
  • International user
  • 2009-10-14 20:47
Ursprungligen av conzole:

Hur många på 99.se har och kör Google Wave?

Kanske t.o.m. ngn som ruvar på lite invites? Tar isåfall tacksamt emot en invite

Ja sånt tackar man verkligen inte nej till! Jag tar tacksamt emot en invite om någon har till övers:)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-14 21:45

Tar själv gärna emot en invite. Mer än gärna. Har andra konton att erbjuda om det blir aktuellt.

Säger det samma, jag kan ge några Spotifys
Fått min nu. Tack!

Senast redigerat 2009-11-29 14:58

Hade varit trevligt att testa Wave helt klart!

Signade upp mig på:
https://services.google.com/fb/forms/wavesignup/
Det ska tydligen vara enda sättet att få invites numera.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-15 09:07

Jag är skitsne för att jag inte fått nån invite - snart kommer jag att döma ut det som en utopisk framtid som Google gravt har missbedömt i media.
– Jag måste bara skaffa mig ett jobb som journalist först.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-10-15 09:34
Ursprungligen av Tangen:

Jag är skitsne för att jag inte fått nån invite - snart kommer jag att döma ut det som en utopisk framtid som Google gravt har missbedömt i media.
– Jag måste bara skaffa mig ett jobb som journalist först.

Jag önskar dig lycka till med dina planer

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-15 09:43

Jag ringer Svd.

Jag fick min invite igår.
Än så länge lever det inte upp till hypen men det beror ENBART på att jag har för få kontakter som har wave.
Men jag ser helt klart ett flertal användningsområden för Wave.

Tyvärr är mina invites slut även om de invites jag kunde skicka inte innebär att de som jag vill ska ha en inbjudan inte kommer på en gång.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-17 14:26
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Jag fick min invite igår.
Än så länge lever det inte upp till hypen men det beror ENBART på att jag har för få kontakter som har wave.
Men jag ser helt klart ett flertal användningsområden för Wave.

Tyvärr är mina invites slut även om de invites jag kunde skicka inte innebär att de som jag vill ska ha en inbjudan inte kommer på en gång.

Fick du din invite direkt från google's intresseanmälan eller via någon du känner?

Frågar eftersom jag själv nu stått i kö i ganska länge.

jag kör google wave, men alla mina invites är redan utskickade tyvärr

borde skapa en public 99mac wave

verkar dock som rätt många fått då jag känner typ 5-10 pers som har wave än så länge....

  • Medlem
  • 2009-10-17 13:06

Jag skulle bli väldigt glad för en invite!

/ oscar.ljunggren (gmail.com)

  • Medlem
  • 2009-10-20 14:13
Ursprungligen av =JoNaZ=:

jag kör google wave, men alla mina invites är redan utskickade tyvärr

borde skapa en public 99mac wave

verkar dock som rätt många fått då jag känner typ 5-10 pers som har wave än så länge....

Publik 99mac-wave: https://wave.google.com/wave/#restored:wave:googlewave.com!w%252BSWNo9K3OS.3

Men man måste alltså redan "vara inne i wave", tyvärr. Inga invites

  • Oregistrerad
  • 2009-10-20 16:29
Ursprungligen av sax:

Publik 99mac-wave: https://wave.google.com/wave/#restored:wave:googlewave.com!w%252BSWNo9K3OS.3

Men man måste alltså redan "vara inne i wave", tyvärr. Inga invites

Får det inte att fungera alls, hittar inte vågen. Men gissar att jag måste bli ditlagd på något finuligt sätt först ?

  • Medlem
  • 2009-10-20 16:44
Ursprungligen av studiox:

Får det inte att fungera alls, hittar inte vågen. Men gissar att jag måste bli ditlagd på något finuligt sätt först ?

Konstigt att det inte funkar - säkert fel på länken på något sätt. Gör en sökning istället så borde du se den och kunna lägga till dig själv. Skriv
"with: public 99mac" i sökfältet! eventuellt ska det inte vara något mellanslag mellan with: och public. Prova dig fram!

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-11-06 09:25
Ursprungligen av sax:

Konstigt att det inte funkar - säkert fel på länken på något sätt. Gör en sökning istället så borde du se den och kunna lägga till dig själv. Skriv
"with: public 99mac" i sökfältet! eventuellt ska det inte vara något mellanslag mellan with: och public. Prova dig fram!

Lever den där tråden fortfarande? Jag kan inte hitta den.
"with:public" hittar tusentals trådar
"with:public 99" hittar några färre
"with:public 99mac" hittar ingen alls.

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-10-17 13:49

Jag skulle också bli glad för en invite om någon har en över

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-19 22:54

Om någon har en invite över tar jag den gärna på tangen [a] gmail . com

Även jag tar tacksamt emot en invite (eller flera). PM:a

  • Oregistrerad
  • 2009-10-20 16:27

Jag fick min invite i förra veckan via en vän. Det är lite tomt, bara ett par av mina vänner som har google wave (Själv kör jag ju inte gmail heller så jag har rätt tomt bland vänner i googles värld)

Google tillåter inte några fler invites för dom som fått en själv just nu pga. trycket är rätt stort på dom som redan skickat ut invites

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-28 20:46

ahhh, google har äntligen visat hur det ska vara - tack Stefan!

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-10-28 21:01

Har fått invite nu, TACK Strid så raderar min email adress här

Senast redigerat 2009-11-06 09:10
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-28 21:03

som det ser ut så har man inga invites, men jag kommer att dela med mig när jag har några

  • Medlem
  • International user
  • 2009-10-28 21:19

ja jag är ju gärna med på ett hörn, o vill gärna ha. "john . wahlstrom [a] gmail . com"

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-10-29 12:27

Uppdaterar: Har fått invite från Google, så jag behöver ingen invite mer. Har dock några att dela med mig av

Senast redigerat 2009-11-29 13:05

Har kört google wave ett tag nu och tycker om det mer och mer.

  • Medlem
  • 2009-10-31 17:28

Någan som har en invite till övers? Skulle bli enormt glad då! atrayash at gmail.com

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-10-31 18:01

<pock>

Senast redigerat 2009-11-25 09:30
  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2009-11-15 20:42

Skulle någon ha en invite över skulle jag bli mer än tacksam om man fick en.
Har skickat en förfrågan direkt till Google för länge sedan men har inte fått något svar än.
hogberg75[a]gmail.com

Jag är ledsen, alla frälsta, men jag kan inte för mitt liv se någon som helst användning av Google Wave. Jag tycker bara det är rörigt och hetsigt.

Kom med reella, riktiga användningsområden tack, där ni själva nyttjar det till något vettigt. För jag ser inga.

Bevaka tråden