Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny telefon billig surf möjligheter?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag letar efter en ny telefon och förutom att kunna ringa på den är det ett par funktioner jag vill ha,nämligen:

1. Surfa
2. Anv telefonen som en Wifi hotspot för datorer att surfa över.
3. lågt pris
4. Möjlighet att krypterat spara lösen ord och användar information. mao plånbok funktionen som fanns (finns?) på SonyEricsson

Den mest troliga är Nokia 5800 Express music med Jukospot (har redan köpt programet, undra om man får flytta det till en ny telefon?).

Jag skall inte ha något abonemang så rabbater får man leta efter i himmelen.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-10-16 14:38

Innan du köper 5800, se för guds skull till att klämma ordentligt på den. Den har gamla sortens touchscreen som alltså är tryckkänslig och kräver att man använder den medföljande pennan för att uppnå någon vidare precision. Webbläsaren är slö också.

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2009-10-16 17:23

Eftersom iPhone är den enda telefonen som det går hjälpligt att surfa på utan slö scroll, ointelligent zoomning, för liten skärm, kass tangentbord, kassa rulllistor mm så rekommenderar jag den.

Jailbreaka och kör PDAnet för Wifi-funktionen eller koppla upp den med USB till en Mac och dela uppkopplingen vidare via Wifi.

5800 är verkligen tortyr att använda med sin hemska resistiva skärm och ologiska omoderna gränssnitt.

Hmm låter som jag skall låta min n82 leva ett tag till. har lekt en del med 5800 har aldrig blivit nöjd.
Kanske bäst att spara och snåla ett tag,
Finns Iphone att köpa utan abonemang någonstans??
Jobbet betalar abonemanget så jag vill skaffa en utan abonemang.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-10-19 15:21
Ursprungligen av Shaper:

Hmm låter som jag skall låta min n82 leva ett tag till. har lekt en del med 5800 har aldrig blivit nöjd.
Kanske bäst att spara och snåla ett tag,
Finns Iphone att köpa utan abonemang någonstans??
Jobbet betalar abonemanget så jag vill skaffa en utan abonemang.

Du kan köpa iphone med kontantkort. Om du har tex har abb med telia via jobbet så kan du ju köpa en telia-låst kontantkorts-iphone.

1
Bevaka tråden