Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hittat hem i Speluniversumet

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har känt länge att jag VILL spela.

Testade snabbt WoW - blev riktigt skrämd över en miljard add-ons, folk som spelar varje dag mer eller mindre maniskt, de hade iofs kul men gud va mycket man fick "hysta in" för att få en schysst brasa om man säger så.

Kollade in en del andra, Warhammer, fan somnade nästan...
Second Life, man går omkring och ser snygg ut, skittråkigt, inget händer.

Hmmm, spel i datorn á la pang pang... kan ju va kul... provade lite 1st person shooters.
Kul, men lite enformigt.

Började kika på konsoller...

XBOX360? Verkade ju vettigt, men mitt förtroende för Evil Empire är rätt lågt och brorsans har åkt in och ut på service SEX gånger nu...

PS3, verkar ju vara döseriöst. Bästa grafiken, dyraste spelen...

Handhållen konsoll, PSP.. näe, kände ingenting för det...

Provade så ett Nintendo Wii

OK, here we go....

Att spela Rayman Raving Rabbids är sketskönt, att kasta avlopps-svabbar i nyllet på de små vita kaninerna när de ropar Gaaaaah! är så jädra kul.
Jag och frugan har inte fått skratta så mycket på länge.

Wii har inte bästa grafiken, inte de tyngsta spelen heller. Men de har de roliga spelen - och det känns gött att få skratta åt både spelen och varann.

Till helgen blir det Zelda... brorsans ungar skall sova över och det lär bli spela spel hela kvällen....lilla amanda har kaxigt lovat spöa mig i valfritt spel.... Då blir det Rabbids Tvåan...

är vi fler Wii:are här, för nu vill jag ha tips på bra spel...

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-10-11 23:25

Jag och damen körde Rayman Raving Rabbids ett tag. Andra spel att rekommendera för flerspelare (därav vi köpte Wii:t) är Mario Wold Party, Mario Kart, Guitar Hero, Family Party (eller något åt det hållet), Boom Blox, Mario & Sonic at the Olympic Games, Wii Sports för att nämna några

Skall kolla lite på de du nämner...

Frugan har lite kort stubin, så ibland när det går henne emot blir hon sur och "nä" en stund...
men jag märker att hon river av banor medans jag är på jobbet

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-10-13 11:56

Jag gillar Excite Truck till Wii:n också, grymmt underhållande om än inte så verkligt bilspel Hoppa på kullar och gör volter och trick så man får bonusar sammtidigt som man ska komma först i mål osv.
Excite Truck for WII - Excite Truck Wii - Excite Truck WII Game

1
Bevaka tråden