Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

biblioteket borta ..igen!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-10-07 21:21

nu är det 2a gången på kort tid som hela mitt bibliotek försvinner :mad:....alla listor som jag har är borta. varför blir det så här?? nån som varit med om samma sak?

inte en låt kvar i musik

kör med nya itunes 9

kan man kanske hitta listorna någonstans? och hur gör man då för att lägga in dom igen i så fall...........

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2009-10-07 21:26

Har du musiken på extern disk?

  • Medlem
  • 2009-10-07 21:31

nej dom är i samma hårddisk som dom alltid varit, har även fått upp ibland när jag hållt på att sortera och ändrar albumbild att jag typ- har inte rättigheter att ändra .

och nu höll jag på hela helgen och fixa albumart och sorterade ihop skivor ..och gjorde om playlistor. funkade innan idag....startade om datorn innan och upptäkte sedan att altl var borta när jag skulle synka med en ipod. jälvuuuuls irreterande måste jag säga =(

kollat runt lite i inställningar , biblitek importera men händer inget.....har för mig altl ska sparas någonstans men hittar ingen backup

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-10-07 22:02

Kör du OSX eller Windows?

  • Medlem
  • 2009-10-08 20:16

Alla mina låtar "försvann" också. Jag kör Snow Leopard och senaste iTunes. Har biblioteket på en extern hårddisk. Idag visade iTunes alla låtar och låtlistor men det kunde inte hitta några låtar (när man tryckte på play) fast de låg kvar på samma ställe på hårddisken.

Jag testade en del grejjer men valde att till slut lägga till alla låtar i biblioteket igen, då blev det två av alla, fast bara den ena gick att spela. Men den som inte gick att spela var kopplad till statistik och låtlistor. Jag började radera de som inte gick att spela men jag har ca 7000 låtar så jag stängde ner efter ett tag. En stund senare funkade båda versionerna och nu funkar inte de vissa av de nytillagda.

Stabilt verkar det! Tips tas tacksamt emot!

  • Medlem
  • 2009-11-14 22:30

nu har det gått drygt 1 månad sen senast...och nu har hänt igen! alla mina listor o låtar har försvunnit.
försöker ta importera bibliotek ..i c:/användare/min musik/ itunes mappen men händer inget.

och ibland när jag försökt lägga till bild tex..så står det nåt i stil med att jag itne har behörighet att spara

sånt här kan man bli tokig p

1
Bevaka tråden