Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airport Extreme med HP

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja!

En fråga. Har en Airport Extreme och försöker ansluta min HP PSC 1400 till den för trådlös utskrift. Har slitit mitt hår över detta länge utan att få det att funka, Airporten hittar den, men när jag ska lägga till den i skrivarlistan så finns måste jag välja "drivrutin eller skrivarmodell", och där finns det inte, så det funkar inte.. Men det skumma är att jag slog på en pc, installerade bonjour, och då funkar det utan problem att skriva ut.. Varför funkar det inte från mac men från PC? Båda ser ju skrivaren och båda är anslutna till nätverket och kommer åt både internet och hårddisk som är kopplad USB... Hur ska jag få det att funka? Många sajter skriver att PSC 1400 ska funka "Printing only" för Airport på mac, men inte för mig uppenbarligen...

HJÄLP någon!?

ingen som har koll?

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2009-10-01 12:52

En vild gissning; du kan behöva installera drivrutiner för skrivaren från din OS X-skiva.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-01 12:56

Vad har du för version av Mac OS X?

OS X 10.5.8

NickZse: har redan försökt det, utan resultat

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2009-10-06 21:22

HP har drivrutiner att ladda ned från sin hemsida. Har du provat det? och om inte, varför har du inte kollat där först?

Ja det har jag absolut gjort Ingen framgång!

det löste sig med en uppgradering till snow leopard

1
Bevaka tråden