Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kompetent skrivaraffär

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Haninge
  • 2009-10-03 16:40

Jag behöver skrivare. Finns det någon bra affär i Stockholm med omnejd som har kunnig personal vilka kan lotsa mig rätt i djungeln av bläck och tekniker? Måste finnas möjlighet att testa maskinerna.

Vad är du villig att betala? Du får inte en säljare stå och jämföra och testa olika bläckstråleskrivare som kostar 600:- styck direkt.

Kan tillägga att de allra flesta skrivare nuförtiden har god kvalitet, samma som med scanners och digitalkameror och videokameror. Du kan säkerligen få goda köpråd här i forumet istället för att fråga säljare, om du berättar vad du skall ha skrivaren till, vilka krav du har och vad du är villig att betala.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2009-10-03 17:06

Jag ska skriva på någon sorts plastmaterial(5"x6") som jag inte vet vad det är. Därför behovet av att prova. Dessutom är det toppen om samma skrivare tar emot A3-papper och har en rimlig kostnad per sida. Misstänker dock att det blir två separata maskiner. Färg. Jag betalar naturligtvis vad det kostar. Det finns väl ingen anledning att anta annat?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-03 17:12

Men du, i all välmening, frågar du om råd som folk ska lägga ned tid på och svara på så duger inte "någon sorts plastmaterial", det kan ju vara exakt vad som helst.

Också i all välmening - vill du ha hjälp får du kläcka ur dig lite information, som jag brukar säga.

Att det handlade om att skriva på plast (ark) är ju något helt annat än att skriva på papper och därmed helt andra sorters affärer, om det ens finns. Förmodligen skall du vända dig till de som säljer skrivare för proffsmarkanden och säljer på postorder, men de kostar förstås mera.

Här är ett företag:
Network Innovation | Network Innovation AB

1
Bevaka tråden