Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snyggast iPhone dock

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-09-17 21:40

Fick hem min 32gb 3gs för någon dag sedan och den är verkligen underbar

Men nu är det dags att köpa en dock till den, tänkte att vi kunde ha en tråd där vi samlar de som är snyggast gärna med länk till var man kan köpa etc. Vad säger ni?

Personligen gillar jag Harman Kardons http://rawartint.files.wordpress.com/2008/05/harman-kardon-idock.jpg vet dock inte var man kan köpa den än om den nu säljs

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-09-18 09:11

Kikade på Prisjakt åt dig. Hittade den här, verkar vara samma va?

Klintons HiFi & Hemmabio - Mer känsla helt enkelt - Butik och Webshop, klintons.se, ebutiken.nu

Oj, läcker! Den måste vi plocka in.

Den här tror jag på: pro-ject

Skulle tro att den här är väldigt bra också: ALO

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2009-09-20 20:10

Själv tycker jag att originalet är snyggast

Snygg vetefan, men annorlunda:
AirCurve - buy at Firebox.com

Stor och fet, men är man intresserad av att plocka fram digitala signalen och gå förbi den interna Dac:en så är det den här som gäller Wadia. Inte så fasligt dyr faktiskt, men det ingår ingen Dac så det blir inte så billigt ändå kanske..

Ursprungligen av Einar Lindgren:

Stor och fet, men är man intresserad av att plocka fram digitala signalen och gå förbi den interna Dac:en så är det den här som gäller Wadia. Inte så fasligt dyr faktiskt, men det ingår ingen Dac så det blir inte så billigt ändå kanske..

Notera att det på den länkade sidan står att den INTE fungerar till iPhone...

Archangel: Det var ju skumt, såg det nu. Jag är dock inriktad på docks som man kan använda för att man ska få ut så bra ljud som möjligt. Gäller även mina tidigare förslag som både är snygga och förmodligen välljudande (har inte hört själv - funderar på att köpa Pro-Ject). Jag tycker det är helt meningslöst att köpa en dockstation som i princip bara är en batteriladdare.

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-10-02 17:30

HK:n är snygg men vad har designern tänkt med? Skriva "Harman Kardon" i ful text över hela? *suck*

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-10-11 13:04

Otroligt ljud i denna. Laddar iphonen oxå.

Macoteket - JBL OnStage 400P hgtalare fr iPhone och iPod, Vit

EDIT

Tråden ska ju ha de snyggaste, tänkte inte på det. Men grymt ljud är det.

Snyggt ljud är inte fel

  • Medlem
  • sthlm
  • 2009-10-11 22:00

vad sika man ha en sån där docka till?

1
Bevaka tråden