Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurs-glapp

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en MBP 15" (nya designen, från i våras) som glappar i hörlurs-utgången, är det någon mer som har problem med det? ljudet vandrar mellan höger och vänster vid minsta kontakt med datorn eller kabeln.

Har inte haft hörlurar inkopplade många timmar och den har inte fått någon stöt / varit med om oaktsam behandling.
Nu använder jag hörlurar oftare och stör mig mycket på det, det har varit så från början men då var det inget problem.
Är det något som man ska gå till butiken med det eller är det bara att acceptera läget?

Har aldrig haft problem med det på tidigare datorer med samma hörlurar, det känns som att uttaget är för stort..

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2009-10-01 21:37
Ursprungligen av jonas c:

Är det något som man ska gå till butiken med det eller är det bara att acceptera läget?

Märklig fråga. Om du är nöjd med dåligt ljud får du väl acceptera läget. Vill du ha bra ljud så lämna in maskinen innan garantin går ut. Du väljer själv.

Jag tänkte mer på om det är värt det, byter de bara kontakten då kanske.. så ska man vara utan datorn också. Men jag kan hålla med om att frågan är lite märklig Man vill ju att de ska funka!
Men den andra frågan då, någon mer som har samma problem?

Lämmnade in min dator för samma problem, dom bytte logikkort. Gick på garantin.

Okej, får ta och lämna in den någon dag när servicekön är kort så man slipper vara utan den så länge För de kan ju inte ta någon tid att byta de.

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-10-02 19:42

Har du provat flera hörlurar så att det inte bara är ett par hörlurar du har problemet med?

Borde gå på garantin iaf om det är med flera hörlurar

Ja det har jag gjort, och om mina Grado inte funkar så kan det vara

1
Bevaka tråden