Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere 29/9 2009

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då var det dags igen. Både svenska och amerikanska.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-09-29 07:59

Nu är den öppen igen. I alla fall den svenska.

Där ser man. Amerikanska är fortfarande nere.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-09-29 11:45

....Och det är tisdag!! Nya iMacs!! Eller, jag har inte sett några ännu Btw, Apple Store US är uppe.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2009-09-29 14:16

Vi får se ikväll....

Ursprungligen av Bjarte:

Vi får se ikväll....

Vad menar du? Den är ju uppe nu, utan att det kom något nytt. Tror du att Apple Store kommer att tas ner en gång till idag?

  • Medlem
  • Linköping
  • 2009-09-29 19:25
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vad menar du? Den är ju uppe nu, utan att det kom något nytt. Tror du att Apple Store kommer att tas ner en gång till idag?

Att om det är en förberedelse för en lansering så lär den ju ske när amerikanerna är vakna. Så menar jag.

Ursprungligen av Bjarte:

Att om det är en förberedelse för en lansering så lär den ju ske när amerikanerna är vakna. Så menar jag.

Jo, men om man tar ner Apple Store under nattetid (amerikansk tid), och sedan upp igen utan att det kom något nytt, så är nog chansen försumbar att man tar ner den en gång till senare samma dag, och presenterar nya produkter.

Svenska Apple Store är nere fortfarande iallafall...

Aperture 3.0 - hoppas, hoppas!

  • Medlem
  • Linköping
  • 2009-10-01 22:16
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Jo, men om man tar ner Apple Store under nattetid (amerikansk tid), och sedan upp igen utan att det kom något nytt, så är nog chansen försumbar att man tar ner den en gång till senare samma dag, och presenterar nya produkter.

Det förutsätter ju att nertagningen mitt på dagen är för att göra ändringar inför lanseringen.

Ibland kanske man tar ner bara för att de vet att det uppmärksammas

  • Medlem
  • International user
  • 2009-09-29 21:00

Har man kunnat beställa MBP 15 med Anti-glare tidigare?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-29 21:11

Ja sedan 11 augusti. Nu väntar jag på att 13" ska få anti-glare.

1
Bevaka tråden