Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stupid?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-16 14:11

Hej!
Jag har nyss införskaffat mig en iPhone och har inte tidigare använt mig av iTunes. Jag har synkat i hop mig med iTunes hemma. Nu till mitt problem. Jag vill ju även kunna använda den på jobbet, synka ihop kalender och kunna lägga till musik manuellt. Men klickar jag i "Hantera musik och video manuellt" och klickar på musik så får jag upp "iPhone-enheten är synkroniserad med ett annat iTunes-bibliotek. Vill du radera denna iPhone och sykronisera den med det här iTunes-biblioteket?". Jag klickar förstås på avbryt, för jag vill ju inte radera det jag redan har. Klickar jag på Musik under iPhone så är all musik utgråad.

Hur gör man? Känner mig dum.. eller går det inte att använda sin iPhone som en enhet?

Hjälp!

Har du provat att söka? Detta har varit uppe förr, t ex här:

http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/241611-synca-2-itunes-till-iphone.html

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-16 14:40

Capeman: Trevligt svar?! Charm skola?

Det har ju kommit ut en ny version av iTunes. Jag använde min iPod för några år sen på det vis jag beskrev och önskar hantera min iPhone.. men får inte till det nu och tänkte att det berodde på den nya versionen.

Ursprungligen av shine76:

Capeman: Trevligt svar?! Charm skola?

Ett helt neutralt svar var det väl...

Citat:

Det har ju kommit ut en ny version av iTunes. Jag använde min iPod för några år sen på det vis jag beskrev och önskar hantera min iPhone.. men får inte till det nu och tänkte att det berodde på den nya versionen.

Samma fråga dock. Behövs inte en ny tråd för varje version av iTunes.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-16 14:54

theplague Neutralt tycker jag inte svaret var. Om det är så jobbigt.. varför svarar ni då överhuvudtaget?

Ursprungligen av shine76:

theplague Neutralt tycker jag inte svaret var. Om det är så jobbigt.. varför svarar ni då överhuvudtaget?

För att alla aktiva ska hjälpa till att hålla ordning på forumet. Det finns regler att följa.
Detta fär att forumet skall vara så effektivt och smidigt som möjligt att hitta och söka i.

Vad var det som skulle ha varit otrevligt/ocharmerande med Capemans svar?

Dags att låsa tråden nu.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-16 15:08

jag tycker att svaret var neutralt och eftersom frågan varit uppe tidigare, så låses denna tråd med hänvisning till tråden ovan i inlägg #2.

/Mod

1
Bevaka tråden