Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Touch Kommer med kamera snart?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-09-11 17:38
  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-09-11 22:33

Men titta här! Det verkar som om det finns plats för en kamera i den. Third-Generation iPod Touch Teardown Reveals 802.11n-Capable Wi-Fi Chip, Empty Space for Camera - Mac Rumors
Och så finns det 11n Wifi, och en FM mottagare och en sändare. Och om jag har förstått rätt så har den en snabbare processor än iPhone 3GS!

Veckan innan Apples pressevent presenterade Hama nya fodral till nya iPods, bla Touch. Jag antar att de fodralen fått hamna i ett lager nu när det inte blev något...

New Gallery of Cases for Next-Generation iPod Touch and iPod Nano Posted - Mac Rumors

Varför skulle Apple släppa den snart när de valde att inte släppa den nu? Finns ingen logik i att vänta några veckor, istället för att släppa den på eventet.

Nä, jag tror du får ge dig till tåls till nästa år.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-09-14 13:58
Ursprungligen av William WM:

Nä, jag tror du får ge dig till tåls till nästa år.

Alltså själv vill jag inta ha kameran, det är micken som jag vill ha inbyggd i iPoden, men nu får man den i hörlurarna...Den blir ful med en kamera i mitten.

Här är anledningen/-arna till att det inte blev någon kamera...

http://www.joyoftech.com/joyoftech/joyarchives/1292.html

Tror dom kommer med kamera nästa år.

Ja inte före jul.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-15 11:43

Det är nog riskfritt att det kommer innan Jul, kan ju bara föreställa mig hur mycket gny och gnäll det skulle bli om det kom en med kamera från de som köper nu.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-09-15 13:45

Det kommer ingen före jul iallafall. Jag kollade på Eventet igår och steve jobs sa "That's the new iPod Lineup for the holiday season" när han var klar...

1
Bevaka tråden