Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mail skickar iväg samma mail om och om igen

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2009-09-11 15:09

Plötsligt för ca en vecka sedan började mitt mailprogram (Mac 10.4.11) skicka iväg gamla mail utan att jag ser vilket eller kan stoppa det, så fort jag sätter på datorn eller går från vila skickar den iväg mail. Jag har försökt men inte lyckats stoppa detta.

Kan någon hjälpa??

Ursprungligen av lds:

...mitt mailprogram...

Vilket mailprogram pratar vi om? Menar du Apples "Mail", eller något annat?

Vad innehåller mejlen som skickas iväg? Till vem skickas de?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2009-09-11 15:32

Ja det är Apples Mail och mailen går iväg till samma adress som jag redan skickat dom till tidigare

Ursprungligen av lds:

Ja det är Apples Mail

OK, då flyttar vi tråden från "Övrig programvara" till "Apple programvara".
/Mod

  • Medlem
  • Nacka
  • 2009-09-16 09:55

HJÄLP. kan inte någon hjälpa mig med deta problem, jag har ominstalerat drivrutiner etc men problemet kvarstå. Min dator skickar iväg mail så fort som jag slår på den

Ursäkta en kanske dum fråga men hur vet du att den faktiskt skickar mail? Har dina kompisar fått mail som verkar komma från dig som du inte skickat eller?

Lite skärmdumpar, felbeskrivningar, felmeddelanden och andra detaljer i vad du ser framför din dator underlättar att hjälpa dig och därmed kommer du förmodligen få flera svar.

Kan nämna att mail alltså inte har denna funktion, att skicka mail lite hursomhelst.

1
Bevaka tråden