Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iCal - iSync - Palm problem

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har inte lyckats synka iCal med Date Book i min Palm. Adressboken har synkats perfekt, men inga data alls överförs mellan Palm och iCal.

Jag har provat med alla upptänkliga conduitinställningar, men problemet kvarstår. Har även installerat om både iCal och iSync.

Har någon haft liknande problem - och hur avhjälpte ni det i så fall?

Senast redigerat 2003-05-08 18:37

Har du laddat hem och installerat iSyncPalm? Det är en extra conduit som man hittar någonstans på Apples sidor och troligen också via Versiontracker.

Men ärligt talat tycker jag iCal är sämre än PalmDesktop. Har du inte gjort det redan så testa det programmet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-09 01:56

Är iSync conduiten aktiverad i Palm desktop?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Sven Eriksson
Har du laddat hem och installerat iSyncPalm? Det är en extra conduit som man hittar någonstans på Apples sidor och troligen också via Versiontracker.

Men ärligt talat tycker jag iCal är sämre än PalmDesktop. Har du inte gjort det redan så testa det programmet.

Hittar inte någon sådan conduit vare sig hos Apple eller Versiontracker.

Trots att det känns nesligt har jag gått tillbaka till Palm Desktop. Programmen är jämbördiga tycker jag, förutom att iCal är snyggare (ja, jag gillar brushed metal) och dessutom på svenska.

Citat:

Skrevs ursprungligen av acke
Är iSync conduiten aktiverad i Palm desktop?

Jajamen!

1
Bevaka tråden