Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsluta medlemskap

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • International user
  • 2009-09-10 20:04

Har försökt avsluta mitt medlemskap här men misslyckats.

Hur gör man?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-10 20:51

Privatmessa någon av moderatorerna så fixas det ganska snabbt. Huvudsaken är ju att du säger till och att det sätt igång. Då kan du ju logga ut och kolla tillbaka om 3-4 veckor för säkerhets skull.

  • Medlem
  • 2009-09-10 20:53
Ursprungligen av Cekari:

Har försökt avsluta mitt medlemskap här men misslyckats.

Hur gör man?

Hur har du försökt?

  • Avstängd
  • International user
  • 2009-09-10 21:25

Tack Acke och Baron!

Jag har sökt.
Jag har letat runt.
Jag har använt Kontakta oss 2-3 gånger sen i söndag eller måndags, ingen konfirmation, inga svar.
Jag har skickat 2 privata meddelanden varav 1 idag.

Nu har jag också frågat här.

Skål
Cekari

En sånn här trivial grej borde det ju finnas en funktion för tycker man.

Ursprungligen av PeeMaN:

En sånn här trivial grej borde det ju finnas en funktion för tycker man.

Ja, det kan man ju tycka.

Men samtidigt förstår jag inte önskemålet att avsluta medlemskap. För även om man avslutar kontot, så finns ju alla inlägg kvar ändå. Varför kan man inte bara sluta logga in, sluta skriva inlägg, sluta besöka sajten? Varför måste kontot avslutas? Det är jag nyfiken på.

Känslor. Det mesta vi människor gör är irrationella emotioner. Det är det som är att vara människa.
Det är svårare att förstå varför man inte kan radera sitt konto med en knapptryckning.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Ja, det kan man ju tycka.

Men samtidigt förstår jag inte önskemålet att avsluta medlemskap. För även om man avslutar kontot, så finns ju alla inlägg kvar ändå. Varför kan man inte bara sluta logga in, sluta skriva inlägg, sluta besöka sajten? Varför måste kontot avslutas? Det är jag nyfiken på.

  • Avstängd
  • International user
  • 2009-09-10 22:25
Ursprungligen av Zimmerman:

Det är svårare att förstå varför man inte kan radera sitt konto med en knapptryckning.

Absolut inte svårt, men svårare att förstå att man inte kan hitta hur.
Man vill ju inte ha folk som hoppar in och ur medlemskapet själva...

Ursprungligen av Cekari:

Jag har skickat 2 privata meddelanden varav 1 idag.

Du har skickat PM till mig idag.

Men eftersom du då hade stängt av möjligheten att ta emot PM, så kunde jag inte svara, och be dig kontakta en Admin i stället. Vi moderatorer kan inte avsluta medlemskap.

Edit:
Nu ser jag att du tydligen har öppnat möjligheten att ta emot PM igen, men det gick inte att svara till dig tidigare idag.

  • Avstängd
  • International user
  • 2009-09-10 22:11

Jesper!

Kan du vara bussig och ge mig en någorlunda aktiv admin att skicka till?

/Cekari

  • Medlem
  • 2009-09-10 22:15

DItt konto kommer inte att raderas men dina uppgifter i kontot kommer att raderas. Dina inlägg blir därmed kvar. Om du vill anonymisera inlägg går det bra att meddela mig via pm med länkar till de inlägg (inte trådar) du vill ändra i.

det går inte att ångra och du kan inte kontakta mig med pm efter att ditt konto är rensat, så vill du något bör du tänka på det först. Meddela mig om hur du vill ha det.

Baron
Admin

  • Avstängd
  • International user
  • 2009-09-11 21:01

@ Baron, du har PM... sen en dag tillbaka

  • Medlem
  • 2009-09-11 21:55
Ursprungligen av Cekari:

@ Baron, du har PM... sen en dag tillbaka

Jag vet. Vi ska bara befästa rutinerna efter forumsplitten.

  • Avstängd
  • International user
  • 2009-09-11 22:28

ok m8

Ha en revlig heig

/Cekai

  • Oregistrerad
  • 2011-05-23 19:12

Avsluta

Hur gör man för att avsluta sitt medlemskap här? Verkar inte vara lätt att hitta någon sådan info.

Inlägg #15 har flyttats hit från en annan tråd. Det behövs inte flera trådar med exakt samma frågeställning.

/Mod

Senast redigerat 2011-05-23 19:49
1
Bevaka tråden