Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Måste dela med mig av ett programtips

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Programmet namely är ett litet, snabbt och enkelt program för att starta program.

Namely

Vad har du emot spotlight? Sök på namnet, tryck enter och det startar...

Ursprungligen av Sweet_112:

Vad har du emot spotlight? Sök på namnet, tryck enter och det startar...

Och vilket problem har exempelvis du med att jag tycker detta program är ett bra kompliment till Spotlight.

Jag delade med mig med ett tips, ett förslag på program, då tycker troligtvis jag att denna applikation är bra. Det var ingen order, det sägs ingenstans att jag tycker Spotlight är dåligt.

Enbart ett tips. Thats all.

Ursprungligen av Sweet_112:

Vad har du emot spotlight? Sök på namnet, tryck enter och det startar...

Spotlight??? När gjorde den nåt vettigt sist? Man skriver in det man vill ha, det kommer upp direkt, men när man klickar på det så swooschar det till, och tusen ointressanta filer dyker upp i stället och det bra svaret försvinner. Varenda gång! Närapå värdelöst. Finder-sök är bättre, det går i alla fall att ställa in lite.

Ursprungligen av Ingemar Ragnemalm:

Spotlight??? När gjorde den nåt vettigt sist? Man skriver in det man vill ha, det kommer upp direkt, men när man klickar på det så swooschar det till, och tusen ointressanta filer dyker upp i stället och det bra svaret försvinner. Varenda gång! Närapå värdelöst. Finder-sök är bättre, det går i alla fall att ställa in lite.

Haha jag vet ingen som är så negativt inställd till OS X som du... Erkänn att du saknar OS 9 grymt mycket...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-03 21:14

ah, va skönt

Hur många apps har ni egentligen? :-D. Och hur bråttom?

Ursprungligen av Zimmerman:

Hur många apps har ni egentligen? :-D. Och hur bråttom?

Ca 140 har jag. Använder skrämmande nog ca 60 dagligen och av de 140 så använder jag alla inom 60 dagar....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-03 21:17

har alltid använt Quicksilver tidigare, men den har vart lite svajjig ett tag - skönt med ett bra alternativ.

Jag har kanske 100 apps varav jag använder ca 25 dagligen

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-09-04 00:43

Vad är det som gör det här programmet bättre än att använda spotlight till att starta program?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-04 09:44

det kommer bara upp program, ingenting annat

För mig på PPC-datorer är Google Desktop rappare än Spotlight. I synnerhet om man skall starta program.

1
Bevaka tråden