Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tangentbord/Mus

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hittade ingen annan tråd om "Möss".

Kan man klistra in flera länkar samtidigt.

När jag vill bifoga , går jag in på Photobucket, kopierar länken och klistrar in, sedan tillbaks och kopierar nästa osv. Kan man inte kopiera och klistra 4 länkar samtidigt.

det var min fråga

  • Medlem
  • 2008-03-28 10:01

Det finns tredjepartstillägg som kan fixa detta. Jag vet bra att jag har sett det i ett sammanhang där jag egetntligen var ute efter nåt annat, så jag minns inte alls var. Men det är i alla fall en idé att leta vidare.

pthpasteboard är första träffen här.

Jag använder iClip http://inventive.us/iClip/

Den kostar en liten slant ($29), men det finns också en gratis-variant som heter iClip Lite.

PTHPasteboard använder jag och är väldigt nöjd med. Det funkar kalasbra tycker jag. Och gratis är det...

iClip verkar inte funka så bra i Snow Leopard. Och deras hemsida är inte uppdaterad sedan 2007, så det lär väl inte komma någon ny version av programmet heller.

PTHpasteboard har ju blivit PTHpasteboard PRO, och är inte gratis längre.

Någon som har något annat alternativ att rekommendera?

Det behöver inte vara gratis - vill bara veta om det finns andra bättre alternativ, innan man betalar för PTHpastebard PRO.

cuteclips finns oxå,

fick det i macBundle och det fungerar i Snowleopard
PP

Tack för tipsen.

CuteClips får det nog bli. Snyggt, enkelt och ganska billigt.

Clipmenu är visserligen gratis, men inte så snyggt - och det har versionsnummer 0.3.5, och sådana halvfärdiga program försöker jag undvika...

Testade också CopyPaste, men det lade ut paletter på skrivbordet, och jag hittade inte något sätt att stänga av eller dölja dessa.

1
Bevaka tråden