Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spara saker från T68i

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-12-16 23:20

Finns det någon som vet ifall det går att spara SMS i datorn, skicka över från telefonen via bluetooth? (inte skicka SMS till sig själv och klippa ur dem från adressboksfönstret).

Ljudinspelningarna man gör i telefonen, går de att spela upp på macen med nåt fiffigt program?

Hur är det med anteckningarna i telefonen? Finns det nåt program för att skapa/redigera/skicka sådana?

Hittills har jag inte hittat något program alls

- Emil

  • Medlem
  • International user
  • 2002-12-17 08:11

Ericsson Client fixar anteckningar till T68 (men inte från)

Finns på:

www.salling.com

Han gör även Mobilsync som funkar bra att synca T68a med Entourage X

GSM Remote kan nog fixa över sms till datorn.

  • Oregistrerad
  • 2002-12-18 15:19

GSM Remote ska fixa SMS-hantering i framtida versioner (har jag för mig att jag läste i ReadMefilen).

Det går visserligen att göra anteckningar genom att skicka en anteckning till macen, öppna den i Textredigeraren och modifiera innehållet, skicka tillbaka till telefonen.

- Emil

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-01 12:57

Jag leter också efter något program som kan läsa och föra över ljudinspelningarna man gjort på telefonen.

Någon som vet?

Det går att spara SMS:er från en T68 med programmet Logosender X som egentligen bara är för Nokia telefoner. Det går att "para" med en T68 och sen läsa in alla SMS til programmet därefter går det att spara dem.

  • Oregistrerad
  • 2003-05-08 10:24

Precis ett sånt program jag letat efter.
Tack!

1
Bevaka tråden