Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Statustråd: 99musik flyttar

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Här tänkte jag hålla alla uppdaterade om status för den pågående flytten av 99.se/musik/ till 99musik.se så att alla oroliga musiker får en uppdatering!

99.se är tillbaka igen utan /musik/ och vi håller på att dumpa in den nya 99musik databasen för fullt!

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2009-08-31 08:20
Ursprungligen av Björnström:

99.se är tillbaka igen utan /musik/ och vi håller på att dumpa in den nya 99musik databasen för fullt!

Dessa och några till har ni glömt att flytta.

Syntar & sånt
Musiklounge™
Musikprylar säljes
Skivor & artister

Ursprungligen av Mija:

Dessa och några till har ni glömt att flytta.

Syntar & sånt
Musiklounge™
Musikprylar säljes
Skivor & artister

Vi har inte glömt flytta något - möjligen har jag inte dolt forumen tillräckligt bra här på 99.se. Min första prioritet var att få upp 99.se och sen har vi all tid i världen att pilla med detaljerna.

Jag har lagt upp en infosida om flytten här: http://www.99.se/musik/

Kan tillägga att det är en grym skillnad i prestadna när vi flyttat från vår optimerade 99.se plattform till en annan server. Jag började felsöka när allt gick så segt tills jag insåg att servern jobbade 100%. QuadCore power™

Jag räknar med att databasarbeten pågår hela dagen och hoppas att 99musik teamet kan börja slutjustera ikväll för lansering under tisdagen. Om det blir tisdag morgon eller tisdag kväll vet vi inte ännu.

Större delen av databasarbetena är klara och vi bygger just nu om sökindex vilket tar ett par timmar. Sen är det dags för överlämning till JGB och gänget!

Glöm inte att aktivera ditt 99musik konto inom 30 dagar - den som inte loggat in överhuvudtaget under September månad på 99musik kommer bli av med sitt konto.

Nu har vi meddelat att Mantaray är redo för launch av 99musik 1.0. JGB & co kommer säkerligen göra en insats under kvällen för att lägga till mer info om föreningen, flytten, historik etc.

  • Medlem
  • 2009-08-31 15:48

Som Björnström säger, under kvällen är det dags att sätta saker mer på plats. Känns som om jag vet vad jag kommer göra ikväll i alla fall.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-08-31 18:15
Ursprungligen av jgb:

Som Björnström säger, under kvällen är det dags att sätta saker mer på plats. Känns som om jag vet vad jag kommer göra ikväll i alla fall.

Heja heja!

99musik-abstinens..:p

Härligt, grabs! Spännande med ny-launch ju!

  • Medlem
  • 2009-08-31 21:27

Sitter och pillar för fulla muggar.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2009-08-31 21:30

Loggade in å gjorde min första sökning på waldorf...

Har också loggat in. Riktigt bra detta eftersom jag fortfarande skriver in 99musik.se istället för 99.se/musik

  • Medlem
  • 2009-08-31 23:23

Sådärja, nu känns det tillräckligt klart för ikväll. Om inget annat sker så startar vi upp imorgon. Godnatt.

Det är ju morgon för länge sen!

  • Medlem
  • International user
  • 2009-09-01 09:53

tack som fan för jobbet ni gör nu bakom planket, vi inte ser

Ursprungligen av ~~~:

tack som fan för jobbet ni gör nu bakom planket, vi inte ser

Som jag skrev tidigare är Mantaray klara med överlämningen sedan igår eftermiddag - nu är det JGB & co som har bollen. Vet inte när dom tänkt lansera.

  • Medlem
  • 2009-09-01 13:06

Allright. 99musik.se är uppe och kör nu. http://www.99musik.se/showthread.php?t=269765

1
Bevaka tråden