Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Papperskorgen beter sig underligt i 10.6

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ett litet problem. När jag försöker slänga filer till papperskorgen får jag upp detta meddelande:

Jag har sett över inställningarna i finder, reparerat rättigheter, verifierat hårddisk, startat om finder respektive datorn utan resultat. Det gäller alla filer på datorn, och jag är admin på datorn, så inget knas där. Vad göra?

vänligen,

Ursprungligen av callekula:

Har ett litet problem. När jag försöker slänga filer till papperskorgen får jag upp detta meddelande:

Jag har sett över inställningarna i finder, reparerat rättigheter, verifierat hårddisk, startat om finder respektive datorn utan resultat. Det gäller alla filer på datorn, och jag är admin på datorn, så inget knas där. Vad göra?

vänligen,

På vilket sätt är det ett problem? Så där ser väl dialogrutan ut om man försöker slänga filer från usb-minne eller har en filserver ansluten.

  • Medlem
  • 2009-08-30 21:20
Ursprungligen av Mikael E:

På vilket sätt är det ett problem? Så där ser väl dialogrutan ut om man försöker slänga filer från usb-minne eller har en filserver ansluten.

Nej, inte från vanliga usb-minnen. Från monterade filhanterare är det kanske fortfarande så i 10.6 (som in tidigare system).

1
Bevaka tråden