Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MBP 15" vinglig

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-21 16:15

Har haft min MBP 15" unibody i ca 5månader. Har i stort sett enbart haft den i knäet. Idag när jag satt vid ett skrivbord med den upptäckte jag att den vibrerar en del (har 7200 rpm hdd) men när jag lägger handen på nedre högra hörnet så slutar vibrationerna. Som att den inte är helt platt/jämn under.

Någon mer som har upplevt samma problem?

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-08-24 20:47

Jag har en MBP 13 " som inte är helt platt under, den vickar jääättelite när man trycker uppe i högra hörnet, respektive vänster nedre.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-08-27 15:37
Ursprungligen av MrDIF:

Har haft min MBP 15" unibody i ca 5månader. Har i stort sett enbart haft den i knäet. Idag när jag satt vid ett skrivbord med den upptäckte jag att den vibrerar en del (har 7200 rpm hdd) men när jag lägger handen på nedre högra hörnet så slutar vibrationerna. Som att den inte är helt platt/jämn under.

Någon mer som har upplevt samma problem?

+1 dock med 5400-disk

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-29 21:13

Lämna in min MBP på LanMaster i förrgår, gick på garantin. Hämta den idag, dem hade bytt ut topcaset på burken. Stabil och inga vibrationer nu. Sjukt glad.

Oj, trodde vibrationerna var en "feature". Blir att ta tag i det nästa vecka, hoppas mitt Apple center är lika förstående. (MBP 13")

LanMaster är bästa service providern i landet. (Tur att flickvännen bor 100 meter därifrån om man har problem )

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2009-10-30 10:46
Ursprungligen av hansfilipelo:

LanMaster är bästa service providern i landet.

Bra att de tar privatkunder också. Det är det ju inte alla som gör.

Ursprungligen av hansfilipelo:

LanMaster är bästa service providern i landet.

LanMaster i Malmö eller Stockholm? Brukar alltid gå till Kullander i Malmö men kanske skulle testa LM denna gången.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-31 10:33

LanMaster i Stockholm,

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2009-10-31 19:55

LanMaster är toppen. Trevlig personal.

1
Bevaka tråden