Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att skriva inlägg...

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kan skriva inlägg överallt _förutom_ under kategorin "Radannonser"!?

Någon fler som har detta problem? Verkar ha uppstått idag.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-08-24 17:37

No.

Yes!!

Ursprungligen av Yes:

No.

Yes!!

Yes!

No?

Jag förmodar att du syftar på att du inte kan svara på inlägg. Det har alltid varit så att man inte kan svara på inlägg bland radannonser. Som jag förstått är det för och undvika en massa "chattande" i dessa trådar.

Är du intresserad av en radannons kontaktar du den som satt ut annonsen antingen per PM eller via mail.

Jag kan inte skriva ett inlägg i någon av diskussionerna, på det sätt som jag gör nu när jag svarar dig.

Om man kollar på t.ex den här tråden: http://www.99.se/musikprylar-saeljes/269257-musikprycklar.html , en tråd som jag bumpade igår innan mina auktioner gick ut, så är det ganska uppenbart att det gick bra att skriva inlägg där tidigare, något som i alla fall jag tycker är(/var!?) en bra funktion!

...eller menar du att någon ändrat så att ingen kan skriva inlägg där från och med idag?

Senast redigerat 2009-08-24 17:58
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2009-08-24 17:50

I Mac-delen kan man inte svara på inlägg under annonsdelen, vilket man dock HAR kunnat på musikdelen, men idag funkar inte det för mig heller.

  • Medlem
  • 2009-08-24 19:12

Mikael E: Se Bobbskis inlägg här ovanför.

  • Medlem
  • 2009-08-24 19:17

All right, någon måste ha pillat på inställningar. Petade lite i moderatorforumet, får se om någon tar bollen.

Jepp, som sagt går inte att svara på inlägg i annonsdelen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-25 15:35

Jag kan inte heller skriva svar i annonserna. Vad menar Mikael E med att det inte skulle vara möjligt? det är ju en massa responser där, tex när någon skriver "PM skickat".

Ursprungligen av HeLe:

Vad menas med att det inte skulle gå? det är ju en massa responser där, tex när någon skriver "PM skickat".

Det har tidigare gått att svara - i Musik-delens annonsforum.
Det har aldrig gått att svara - i Mac-delens annonsforum.

Just nu går det tydligen inte att svara i musik-delen heller.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-08-26 20:19

Borde väl inte ta så lång tid att fixa??

  • Medlem
  • 2009-08-26 20:22

Hade jag rättigheterna att fixa det så hade det varit fixat på en gång. Nu får vi vänta på att någon som har de rättigheterna tar tag i det.

  • Medlem
  • 2009-08-26 20:28

Gå gärna hit: http://www.99.se/project.php?issueid=75 och berätta att ni också har problemet.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-08-26 20:29
Ursprungligen av jgb:

Gå gärna hit: http://www.99.se/project.php?issueid=75 och berätta att ni också har problemet.

Rapporterat!

Ursprungligen av Jfm010:

Rapporterat!

Dito!

  • Medlem
  • 2009-08-27 15:14

Fixat av Arvid i morse.

1
Bevaka tråden