Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Word 2008 avslutas plötsligt

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det bara jag som har problem med att den stänger av sig själv!! I word hinner jag knappt börja skriva eller trycka på en knapp så stänger programmet av sig självt. Så irriterande.. ska jag behöva gå tillbaka till MS office 2004? eller vet någon vad som är problemet?

BTW... jag har en powerbook G4 och ingen intel processor...är det det som kan vara felet?

Ursprungligen av evignektar:

Är det bara jag som har problem med att den stänger av sig själv!! I word hinner jag knappt börja skriva eller trycka på en knapp så stänger programmet av sig självt. Så irriterande.. ska jag behöva gå tillbaka till MS office 2004? eller vet någon vad som är problemet?

Vilken version av Office 2008 kör du?

Uppstod problemet efter installation av 12.2-uppdateringen (dvs "SP2")?
Eller efter 12.2.1-uppdateringen?

Jag vill veta för att kunna bedöma om din fråga ska brytas ut till en egen tråd.

/Mod

problemet har jag haft ända sen jag lade in MS office 2008... sen med 12.2 och med 12.2.1

Tack för din hjälp

Peter

Ovanstående fyra inlägg har brutits ut från en annan tråd.

Eftersom frågan inte specifikt rörde ett problem med SP2, så är det bättre med en egen tråd.

/Mod

Gäller problemet bara Word, eller gäller det även andra program i Office 2008?

Vilken version av OSX kör du?

Det var i word jag hade problemet... och jag har lyckats få bukt med mitt problem. Om ni känner igen detta problem så släng en fil som heter "lingsoft". Den ligger i preferences.

Nu funkar allt som det ska.. tack

1
Bevaka tråden