Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad heter filmen?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2009-08-19 10:39

Hej på er.

Jag har ett problem, jag har tappat bort titeln på en film som jag såg för många år sedan och hoppas nu på er hjälp.

Det var ett par år sedan så jag har bara ett par saker att gå på.

Filmen utspelar sig i modern tid och handlar om en cowboy som kommer till Los Angeles eller Hollywood för att bli skådespelare. Killen lyckas få ett jobb och filmen han får göra innebär att han ska åka runt på en motorcykel och jaga skurkar. Han har en jättestor revolver, storleksordning barncykel, som han då ska använda.

Sen finns det en scen där huvudpersonen går på en trottoar med sin kvinnliga PR-agent eller liknande och de möter ett gäng journalister.
De börjar ställa de vanliga frågorna men en kille i gruppen frågar något i stil med vad huvudpersonen tycker om den ekonomiska situationen i Kina(inte exakt den frågan men något i den kategorin) och då vänder sig de andra journalisterna till den frågande killen och säger något i stil med: "Det här är Hollywood, ställ riktiga frågor!"

Nu är jag inte 100% säker på att detta är nästa fråga men i det här samtalet kommer frågan till huvudpersonen: "Vad har du för färg på underkläderna?" varpå huvudpersonen svarar antingen svarta eller vita, jag är inte riktigt säker på vilket som var rätt.

Så vad tror ni, är det någon som har sett filmen?

Har inte sett den. Kan det vara denna?

Hearts of the West (1975) - Plot Summary

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2009-08-19 18:40

Nej den var det inte. Jag tror att den är lite nyare, inte tidigare än 1990.

  • Medlem
  • 2009-08-19 22:38

Crocodile Dundee?

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2009-08-20 00:44

Hmm, det verkar inte så. Var länge sedan jag såg den men det fanns ingen info på imdb som jag tyckte stämde in...

1
Bevaka tråden