Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Keywurl fungerar inte

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.
För länge sedan installerade jag ett plugin till Safari som heter Keywurl, något sort autofill plugin. Efter någon uppdatering av Safari så funkar ej denna plug, i stället får jag upp ett felmeddelande varje gång jag startar Safari, se bild.
Jag skulle gärna avinstallera den, men jag kan inte hitta någon fil som skulle kunna vara detta plugin, någon som har en idé på hur jag blir av med detta störiga felmeddelande?

Mvh

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-13 17:48

Nu hände det mig (fast med nyare versioner av allt). Tips? Eller ska man bara vänta på en update till Keywurl?

Keywurl gör så att man enkelt skriva ett keyword i addressfältet för att söka på olika sidor, tex g blahlblah för att söka på google eller gi blah för att söka på google images.

Går enkelt att ta bort genom att ta bort Keywurl bundlen från ~/Library/Application Support/SIMBL/Plugins/

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-14 09:50

Hoppsan, läste inte första meddelandet ordentligt, ledsen.

Jag vet vad Keywurl är till för, och gillar det en hel massa. Vill inte ta bort Keywurl, utan däremot få tillbaka det (SIMBL har alltså deaktiverat det eftersom det bedömer det som instabilt).

1
Bevaka tråden