Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp förlorade en hel låt :(

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Arfgh nu är jag irriterad, logic buggade ur precis när jag tryckte på save och var tvungen efter att ha väntat i 30min på att logic skulle fixa det... att tvinga stänga ned logic från aktivitetshanteraren.

savefilen blev bara 0kb
och till råga på allt så funkar inte backupfilen att läsa heller :S

fasen jag brukar spara varje låt i olika steg när jag känner att jag gjort dramatiska förändringar för att kunna gå tillbaka, men detta var typ 1a steget, nu får jag göra om allting.

jag misstänker det är någon plugin som spökar, och har avaktiverat ett gäng, plus avinstallerat, men det går ändå inte att öppna låten. Det känns som att hela filen blivit korrupt. Backupfilen alltså.

jaja, ville bara skriva av mig.

kör Logic 5.5.1 för PC och WinXP

Ville bara informera att jag gjort om låten igen och fick ihop essensen av det som var låten i alla fall, tog ett tag men nu finns det en låt igen

Ingen som har tips på vad kan kan göra i dessa situationer, när det finns en fil, men den är korrupt?

Och hur gör ni allmänt för att vara säkra på att inte förlora låtar?

Du har inte funderat på att uppgradera till 9:an?

Om du inte vill köpa en Mac så kan du bygga en Hackintosh…

haha
Önskar Steve Jobs ville tjäna pengar istället för att "bara" göra bra grejjer men det var ju Bill Gates som var den som ville tjäna cash
Vet inte vilket som är bäst egentligen.

1
Bevaka tråden