Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ion factory

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har beställt från de ION-factory Accessories Redefined ??

Beställde en kolfiber/skinn skal i vit från de igår .. Tycker själv att det var en av de snyggaste jag kunde hitta..

Det ska vara äkta kolfiber och skinn enligt de..

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-08-05 21:40
Ursprungligen av Predator:

Någon som har beställt från de ION-factory Accessories Redefined ??

Beställde en kolfiber/skinn skal i vit från de igår .. Tycker själv att det var en av de snyggaste jag kunde hitta..

Det ska vara äkta kolfiber och skinn enligt de..

Jag har också beställt men inte fått ännu.

När beställde du??? Jag fick kollinummer och det står att den är skickad idag.. Ska ta ca 12 dagar att få hem den..

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-08-06 10:37
Ursprungligen av Predator:

När beställde du??? Jag fick kollinummer och det står att den är skickad idag.. Ska ta ca 12 dagar att få hem den..

12 dagar? Så lång tid brukar det inte ta.... trodde den skulle komma denna veckan

Ursprungligen av kenjon:

12 dagar? Så lång tid brukar det inte ta.... trodde den skulle komma denna veckan

Den ska ju komma från Hong Kong.. Fanns två varianter man kunde välja snabba som skulle ta 2-3dagar men den kostade typ 200dollar mer så jag tog den som tar 12-14 dagar...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-08-06 23:24
Ursprungligen av Predator:

Den ska ju komma från Hong Kong.. Fanns två varianter man kunde välja snabba som skulle ta 2-3dagar men den kostade typ 200dollar mer så jag tog den som tar 12-14 dagar...

Jag också, men det brukar inte ta mer än 3-5 dagar.

Jag fick min i fredags tog inte så lång tid alls..

  • Medlem
  • Olofström
  • 2009-08-12 18:47
Ursprungligen av Predator:

Jag fick min i fredags tog inte så lång tid alls..

Hur va skalet da ?!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-08-13 21:11
Ursprungligen av Seren84:

Hur va skalet da ?!

Läckert! Lite svårt att få ur iPhonen igen. Fodralet är helt öppet upptill, så man släpper ner iPhonen uppifrån. Ganska tunt skal, så det bygger inte mycket alls. Kanten runt bildskärmen på framsidan tycker jag docj är för hög; den är nog 2-3 mm, hade räckt med 1 mm tycker jag.
Inga problem med synk/laddkabeln, men om man vill sätta den i en docka (eller i kommande TomTom-hållare) måste man plocka bort fodralet. Men det gäller väl alla fodral...
Den ser väldigt gedigen och "dyr" ut. Men det ska den väl också för de pengarna

1
Bevaka tråden