Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oderland

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Medlem sedan länge här pga en mängd mac kunder som har sitt webbhotell hos oss.

Av någon anledning har jag inte använt mac förrän igår då jag fick ett infall och skaffade en iMac på lunchen.
Faktiskt så här 24 timmar senare så är jag lite frälst och det börjar kännas som man skulle nog kunna klara sig utan pc'n förutom om man skall in i spcs . Underbart att köra Unix i bakgrunden med ett snyggt grafiskt skal

Lite om mig, 10 år som unix sysadm /projektledare på Ericsson, grundare av ODERLAND Webbhotell 1998, idag strax under 7000 webbhotellskonton på 7st anställda.

Snart 38, 3 knattar hemma på den halländska kusten. Intressen internet, fotboll , foto och gott vin

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-05 11:52

Välkommen hit!
Antar att du vet det men du kan antingen installera Windows på en egen partion på disken eller Fusion för enstaka program när du inte vill starta om.

Bra webbhotell, tror jag har minst 8 kunder hos er.

Japp..välkommen, ytterligare en kund här !

Foto, kolla in tråden, "Vi som har FlickR-konto" ?

Välkommen ombord. Skönt "infall på lunchen" , jag brukar själv "go lite crazy" ibalnd och fundera på att ta extra bacon på hamburgare eller så, andra köper Macar för 20 lök *skratt*

http//www.flickR.com/photos/Goflorp

Välkommen hit! Har i sommar börjat testa Oderland som webbhotell eftersom Binero slutar med SSH, hittills är jag rätt nöjd, har fått snabba svar i supporten.

1
Bevaka tråden