Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bordsladdare till iPhone 3GS - Tips?

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har tips på coola bordsladdare som man kan köpa till iphone 3gs? Gärna en sån som har en lampa som lyser medan telefonen laddar (som sedan slocknar när telefonen har laddats klart)

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2009-08-02 18:12

DEXIM

Vet dock inte om den slocknar när den laddat klart.

hmm den verkar inte ens ha kommit ut än

andra förslag?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-08-03 13:36

Vanliga Apple iPhone 3G Dock? Dock ingen lampa men det behovet har jag aldrig känt mig behöva.
Apple iPhone 3G Dock - Apple Store (Sverige)
225 kr

Annars finns Apple Universal Dock, med fjärrkontroll för musikkontroll
Apple Universal Dock - Apple Store (Sverige)
470 kr

Jag är åtminstående i behov av min vanliga docka brevid sängen. Samt en billig vindrutehållare från ebay för 60kr till bilen

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-03 15:49
Ursprungligen av elov:

Annars finns Apple Universal Dock, med fjärrkontroll för musikkontroll
Apple Universal Dock - Apple Store (Sverige)
470 kr

Funkar verkligen universal dockan till 3g/s? Jag har nämligen en universal docka dock utan fjärr och den funkar inte med min 3GS.

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2009-08-03 19:17
Ursprungligen av Exstaz:

Funkar verkligen universal dockan till 3g/s? Jag har nämligen en universal docka dock utan fjärr och den funkar inte med min 3GS.

Det är ju konstigt om den inte gör det, eftersom Applestore hävdar att den är 3Gs-kompatibel...

Ursprungligen av Jeppe_E:

Det är ju konstigt om den inte gör det, eftersom Applestore hävdar att den är 3Gs-kompatibel...

De äldre dock-modellerna, t.ex. den som man fick med till iphone 2G passar inte till 3G/s.

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2009-08-07 07:25
Ursprungligen av wilhelmsson:

De äldre dock-modellerna, t.ex. den som man fick med till iphone 2G passar inte till 3G/s.

Så är det, men det var inte den som det frågades om

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-08-06 23:22

Jag köpte en sådan och blev besviken. Det är bara laddning, ingen synkning

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2009-08-19 17:30

Denna finns numera;

WEBHALLEN.com [XtremeMac Incharge DUO for iPod / iPhone]

Ursprungligen av kenjon:

Jag köpte en sådan och blev besviken. Det är bara laddning, ingen synkning

En sådan har jag använt i ett halvår och den är mycket bra som laddare. Det är väldigt lätt att få telefonen på plats i laddaren och sedan står den mycket stadigt. Enda nackdelen är att den naturligtvis blir dammig innuti men det problemet måste väl alla bordsladdare ha.

Dock skulle jag vilja ha två iPhone 3G-adaptrar till den men man får bara med en till varje Phone/iPod-modell. Har inte hittat någonstans i Sverige där man kan köpa dom. Dom kostar $2 på Griffins hemsida men dom vill ha $71 i frakt.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-08-21 12:17
Ursprungligen av markstrom:

En sådan har jag använt i ett halvår och den är mycket bra som laddare. Det är väldigt lätt att få telefonen på plats i laddaren och sedan står den mycket stadigt. Enda nackdelen är att den naturligtvis blir dammig innuti men det problemet måste väl alla bordsladdare ha.

Dock skulle jag vilja ha två iPhone 3G-adaptrar till den men man får bara med en till varje Phone/iPod-modell. Har inte hittat någonstans i Sverige där man kan köpa dom. Dom kostar $2 på Griffins hemsida men dom vill ha $71 i frakt.

Kan de inte skicka den som brev om du betalar i förskott?

Ursprungligen av kenjon:

Kan de inte skicka den som brev om du betalar i förskott?

Har provat det, dom skickar bara med kurir.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-08-21 19:31
Ursprungligen av markstrom:

Har provat det, dom skickar bara med kurir.

Och du har ingen kontakt i USA som kan köpa en åt dej?

Vi säljer den här, ej Apple original men med samma look och funktion. Dock inga kul lampor som lyser när man laddar eller så, väldigt basic.

iPhone/3G/3GS dock - 149 kr

hmm skulle gärna vilja ha en bordsladdare som DEXIM laddaren ( DEXIM ), dvs man får både med ett extra batteri (nödladdare) som även går att ladda via bordsladdaren.

tips?

Jag tänkte hi-jacka den här tråden lite och fråga om någon vet om någon alternativ docka, som telefonen får plats i med ett större fodral på, existerar? (WEBHALLEN.com [Speck iPhone 3G CandyShell Cranberry White Truffle - White/Cranberry])

1
Bevaka tråden