Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem - Alla Itunes tänkare

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-07-31 14:23

Hej

det är så att jag kör 7.7.1, det är bra och finemang. Jag kör denna äldre version för att jag dj-ar i Serato Scratch Live och då när jag organiserar mina låtar så använder jag ofta det lilla ögat som dom tog bort i Itunes 8. Men nu vill jag köpa en Iphone 3Gs och för att köra den måste jag använda Itunes 8.2 eller senare. Är detta ett måste eller går det att köra med den version jag har och ändå synca allt som det ska.

Itunes 8 versionen kör ju med någonting som heter "genious" som för mig bara ter seg mer som "stupidious" då den ger alla genrer en ful icon och icke möjlighet att leta i som lista utan icon. Jag har över 100 genrer och många väldigt lika varandra.

Jag undrar då om man kan köra 2 Itunes samtidigt, liksom ha två itunes symboler i docken, 7.7.1 och en 8 för iphonen med bara lite musik i.

Vore tacksam om någon kunde ge mig ett bra tips.

När du säger "ögat", menar du då "bläddraren"? (Genre, Artist, Album) som visas genom ctrl+b (win)
(tror att det är CMD+b i OSX har inte mac'en på jobbet). Om det är så, finns detta läge kvar i senare versioner bara att genvägen är borttagen.

När det gäller din fråga så vet jag inte om det är möjligt. De skulle använda samma "*.plist" fil i ditt bibliotek vilket skulle kunna innebära problem åt båda hållen..

(Genius går att stänga av och borde då inte påverka din prestanda, eller?)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-07-31 16:41

var ligger det i itunes 8? Det är ok om genvägen är borta vara samma sak finns kvar för det är mer när jag sitter och gör spellistor som det gäller.

Ursprungligen av Ferma:

var ligger det i itunes 8?

Har du läst föregående inlägg, och provat det tips du fick där?

Där står ju Cmd+B.

Eller under menyn "Innehåll" -> "Visa Bläddrare"

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-08-01 23:44

tack så mycket

1
Bevaka tråden