Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SE T610 släpps i juni

Tråden skapades och har fått 66 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Senaste budet på T610 är enligt tidningen Mobil, att den kommer i juni. Vi får se om SE kommer att, som vanligt, flytta fram datumet ytterligare.
Läs hela artikeln på http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6507&sid=1

Senast redigerat 2003-04-19 18:20
  • Medlem
  • 2003-04-18 22:48

kan du stänga av smileys i inlägget?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-30 15:09

.. och idag säger GEAB till mobil att den kommer 12 maj.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Olof Forsberg
.. och idag säger GEAB till mobil att den kommer 12 maj.

*vågen*

Ska komma till vårt huvudlager den 12:e och sedan skickas ut till butik. Vi kommer att köra en demolur i butiken! Kom in och kolla...

Räkna med det! Ska vi testa den med Mac OS X och Bluetooth?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jon Adolfsson
Räkna med det! Ska vi testa den med Mac OS X och Bluetooth?

Utmärkt ide´. Med tanke på hur många som är intresserade av telefonen, vore det inte helt fel, om 99.mac kunde göra en test ! Kanske kan Geab låna ut en lur? eller.......:confused:

Citat:

Skrevs ursprungligen av adress@mac
Utmärkt ide´. Med tanke på hur många som är intresserade av telefonen, vore det inte helt fel, om 99.mac kunde göra en test ! Kanske kan Geab låna ut en lur? eller.......:confused:

Vi löser det på något sätt!

Jag har inte varit intresserad av att köpa någon ny telefon de senaste 4 åren, men nu ska det fasiken bli av. Det var länge sedan jag kände större habegär för en digiPryl!!! Hoppas SE lever upp till förväntningarna...

/JO

Jag blev lite småsugen också. Någon som vet vad den kommer att kosta?

Den där flip-telefonen man sett prototyper på ifrån SE, någon som vet när den dyker upp i butik?

//fredrik

Citat:

Skrevs ursprungligen av .: fredrik :.
Jag blev lite småsugen också. Någon som vet vad den kommer att kosta?

Den där flip-telefonen man sett prototyper på ifrån SE, någon som vet när den dyker upp i butik?

//fredrik

Se tidigare inlägg i samma ämne. Priset ca. 4000 kr. utan ab.

Citat:

Skrevs ursprungligen av .: fredrik :.
Den där flip-telefonen man sett prototyper på ifrån SE, någon som vet när den dyker upp i butik?

Det är Sony Ericssons första 3G-telefon. Kommer någon gång under andra halvåret är det sagt.

http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6302&sid=1

Citat:

Skrevs ursprungligen av Stefan Strandberg
Ska komma till vårt huvudlager den 12:e och sedan skickas ut till butik. Vi kommer att köra en demolur i butiken! Kom in och kolla...

Har du fått nå mer info om de dyker upp nästa vecka? Jag SKA ha en nämligen.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Rickard A
Har du fått nå mer info om de dyker upp nästa vecka? Jag SKA ha en nämligen.

12 och 14 maj är dom datum som gäller så här långt. Hoppas........:p

Kommer till vårt huvudlager den 12:e ska sedan distribueras ut till butik, vi bör ha den 14:e eller 15:e. Så är ni i Umeå så kom in och kolla på den!

Har också fått bekräftat att den släpps nu på måndag den 12:e. GEAB butiken i Luleå skulle få in dom på onsdag (14:e). Tydligen skulle de få en ordentlig sändning med telefoner, och det verkade inte som om någon förbokat ... Pris 4795:- utan abb.

Fint också att uppdateringen (10.2.6) med stöd för adressboken i T610 kom innan telefonen släppts ...

/henrik

Aaaaggghhhh! Fusk! Jag vill ha!

Usch... Jag undrar hur mycket jag kan få för min T68i? Den är i perfekt skick och jag har bara använt den i två veckor

Hur kan det vara så olika för olika kedjor när de får in T610? Jag var in på Vodaphone idag och de trodde inte de skull få några telefoner förrän i Juni. Han såg inte ens nåt prelimenärt datum. På Geab däremot var de bensäkra på nästa vecka. Vet man med säkerhet att de dyker då?

Jag var inne på Expert idag och frågade om T610. Expediten sa mitten av Juni till mig med. Hur är det egentligen? Är det någon som vet om GEAB fått in några lurar eller inte? Luleå skulle väl vara närmast för mig (GEAB finns väl inte i Pite, eller)?

/Jont Olof

Har inte ringt till GEAB här i Luleå ännu. Killen i butiken sa att hör av dig på tisdag så vet jag mera. Antar att det Stefan Standberg sade stämmer rätt bra (GEAB's huvudlager får in den idag, i butikerna ons-tor).

F ö så finns GEAB faktiskt i piteå, Fläktgatan 10.

Var nere i uppsala i helgen, men jag orkade inte kolla GEAB där. På teliabutiken i SkyCity (Arlanda) hade de då inte fått in den.

Ska bli spännande att se om telefonen lever upp till alla förväntningar ... Isåfall tar jag en omg.

/henrik

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-12 19:14

Enligt en kompis fick ClickonTime i Täby in 170 stycken idag. www.clickontime.se

170 st, ingen dålig laddning. SonyEricsson kanske äntligen fått ordning på leveranser/produktion. Minns att P800 inte fanns i allt för stor mängd vid släppet.

Synd bara att deras hemsida inte funkar just nu (19:18). Tror dock att det blir smidigast om man köper hos en lokal handlare, lite enklare om man måste skicka in den på service och så ...

/henrik

Vårt huvudlager fick in dem i dag, riktigt många. Får inte säga hur många, men det var LÄNGE sedan Sony Ericsson kunde leverera en ny telefon i såna mängder! Kommer till Umeå på tis, ons eller torsdag. (beror på posten) Bara att titta in så får ni kolla på en!

Brightpoint som är en av leverantörerna till många kedjor, har fått in den idag på lager 100+ Så nu är det upp till posten. Imorgon bör flera butiker ha den.;)

Kul! Jag kommer imorgon och kollar om den har kommit, Staffan.

Tidningen Mobil har en artikel i kväll angående leveranser. Läs på
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6605&sid=1

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-12 21:52
Citat:

Skrevs ursprungligen av adress@mac
Tidningen Mobil har en artikel i kväll angående leveranser. Läs på
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6605&sid=1

"Ett stort test av T610 kommer i nästa nummer av tidningen Mobil."

Och vem tror ni skriver det testet...

Citat:

Skrevs ursprungligen av Leijonkungen
"Ett stort test av T610 kommer i nästa nummer av tidningen Mobil."

Och vem tror ni skriver det testet...

Du om du heter Linus Brohult:rolleyes:

Alternativt så heter han Leijon i efternamn och jobbar på samma tidning..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-12 22:47
Citat:

Skrevs ursprungligen av Stefan Strandberg
Alternativt så heter han Leijon i efternamn och jobbar på samma tidning..

Bingo! Har jobbat som testredaktör där de senaste två åren. Sa dock upp mig i december och jobbar nu istället som frilans för flera tidningar, däribland Mobil.

Bevaka tråden