Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gmail ser konstigt ut i Safari

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skattungbyn
  • 2009-07-17 09:30

Har Safari 4,0,2 + syst 10.4.11

När jag öppnar Gmail så håller programmet inte rent. Texter hamnar över varandra och det blir allmänt oläsligt. Detta verkar vara i nederkant av ett öppnat mail, speciellt i den del där man skall svara.

Är det något fel i mina inställningar?

Flyttade tråden från "Apple programvara" till "Apple programvara - Safari".

Förtydligade rubriken lite också. Tidigare rubrik: "Safari + Gmail" säger inget om vad frågan egentligen gäller.

/Mod

Kolla om det kan vara något med CSS-inställningarna? Jag hade ställt in att använda en egen och sen glömt bort det och undrade varför ikea var så underligt..

  • Medlem
  • International user
  • 2009-07-17 11:26
Ursprungligen av torin:

Har Safari 4,0,2 + syst 10.4.11

När jag öppnar Gmail så håller programmet inte rent. Texter hamnar över varandra och det blir allmänt oläsligt. Detta verkar vara i nederkant av ett öppnat mail, speciellt i den del där man skall svara.

Är det något fel i mina inställningar?

Fungerar felfritt för mig.

Men jag har 10.5.7
Safari 4.0.2

Yes!!

  • Medlem
  • Skattungbyn
  • 2009-07-20 12:25

Funderar på om det beror på att jag fått fel på min hårddisk. På en annan dator ser nämligen Gmail helt normalt ut.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-07-20 19:46

Om det inte är så att du har egna stilmallarn kan du försöka att återställa Safari. Menyalternativet finns under Safari (till vänster om arkiv).

1
Bevaka tråden