Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telefonboken från Datadromeda

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-07-18 02:50

Någon som vet hur det blir med den? Den är starkt vanebildande, men trots att den finns till salu på Dromedas hemsida har utvecklingen stannat av, Jag har en lista med förbättringar jag skulle vilja ha, som bokstavslisten om fanns i det tidigare versionerna.

Är det någon som använder den?

Här är en URL förresten:
Datadromeda

Allt som Telefonboken gör går att bygga i Filemaker 10 på en halv dag förresten och göra en programvara av. Det betyder att du inte behöver FileMaker för att köra lösningen. Intresserad?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-07-18 16:25
Ursprungligen av Taz_1999:

Allt som Telefonboken gör går att bygga i Filemaker 10 på en halv dag förresten och göra en programvara av. Det betyder att du inte behöver FileMaker för att köra lösningen. Intresserad?

Jag har sen tidernas begynnelse haft kontakt med Claes Wihlborg som gjorde TB nån gång under silurtiden. Han verkar dock idag syssla med ngt annat, även om jag fick svar på en fråga för några dar sen. Det är därför jag frågade, eftersom TB tydligen fortfarande säljs men har stannat i utvecklingen.

Ja, jag är intresserad, och jag har FM PRO 8.5.

Det går inte att göra det i FileMaker 8.5, men i 10. Just för att i 10 så finns sk trigger. FileMaker kan reagera direkt på vad man skriver i ett fält.

Sedan har jag svårt att tro att någon här på forumet skulle kunna veta huruvida en viss person eller ett visst företag har planer på att göra en uppgradering av en programvara?

1
Bevaka tråden