Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone skydd med korthållare!!!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2009-07-14 16:30

Har nu äntligen fått tummen ur och beställt en iPhone :D. Har tittat runt lite men hittar inget fodral/skydd med tex kontokorthållare. Finns det att få tag på?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-07-14 16:41

Jag köpte mig en på Teknikmagasinet. En lädersak. Dock har jag en iPod Touch och jag vet inte om den passar till iPhone som är något tjockare.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-07-14 17:46
Ursprungligen av ecth:

Jag köpte mig en på Teknikmagasinet. En lädersak. Dock har jag en iPod Touch och jag vet inte om den passar till iPhone som är något tjockare.

Problemet med läder fodral är att är de inte riktigt anpassade för iPhonen kan det uppstå problem. iPhonen har flera sensorer som t ex känner av om du håller den mot örat när du pratar i den. Gör du det stänger du av skärmen. Har du ett fodral som inte är riktigt anpassat för iPhonen så kan det uppstå att skärmen inte tänds när någon ringer eller du har problem att svara när någon ringer.

//Rob

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2009-07-14 20:24

Krusell har ett skinnfodral till iPhone. Och har plats för kort.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-07-15 06:26

iphonen räknar med kylning via skalet.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2009-07-15 09:53
Ursprungligen av jonasolof:

iphonen räknar med kylning via skalet.

Har aldrig varit nåt problem med det fodral som jag har till min, där finns gott om plats för kylning av telefonen.
Såg presis att Telia säljer detta fodral också.

http://www.telia.se/privat/katalog/VisaProdukt.do?productRef=/privat/produkter_tjanster/mobilt/produkterocherbjudanden/tillbehormobiltelefoner/smatt_gott/krusell-orion-iPhonevaska.product

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-07-15 11:10

Ååh, jag får bryt på TM för att man inte kan klistra in URL direkt. Aja, om ni går in på : Teknikmagasinet - mobiltelefoner MP3-spelare radiostyrt GPS : och skriver : Skinnfodral : i sökrutan så kommer det upp några varianter. Jag använder mig av den som är för Touch 2G (och har även en Touch 2G) men jag såg att det fanns en för 3G också... Kolla in den

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2009-07-21 20:21

Tackar för alla svar! Har inte hittat något än som jag har fastnat för. Så man får se vad det blir senare.

1
Bevaka tråden