Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur få tillbaka den gamla listvyn i iTunes?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Innan iTunes uppdaterades sist och vi fick "Albumvy, Genrevy, Artisvy och Kompositörvy" så fanns det en listvy där all info låg sida vid sida (så som jag får det när jag pluggar in min iPod - se bild). Finns det något sätt, annat än att nedgradera, att få tillbaka denna vy?

Finns det också något enkelt sätt att slå ihop album? Som det är nu så har jag mängder med låtar som fått varsin albumikon därför att de saknar viss information eller därför att någon del av informationen är annorlunda stavad(se bild). Jag har testat att klicka och dra över men av någon anledning hindrar iTunes mig från att genomföra dessa ändringar.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-07-14 13:37

Det finns en knapp i iTunes (bifogad bild1) som du klickar på för att få allting i "listvy".

Att slå ihop album gör du lättast (enligt mig) genom att markera alla de låtar som tillhör albumet och sedan högerklicka > visa info, (bifogad bild2) och sen fylla i. Då ändras den infon för alla låtar.

Hoppas det var denna hjälp du sökte

Bilderna verkar ha lagt sig i fel ordning, men du fattar ändå va?

Ursprungligen av ecth:

Det finns en knapp i iTunes (bifogad bild1) som du klickar på för att få allting i "listvy".

Att slå ihop album gör du lättast (enligt mig) genom att markera alla de låtar som tillhör albumet och sedan högerklicka > visa info, (bifogad bild2) och sen fylla i. Då ändras den infon för alla låtar.

Hoppas det var denna hjälp du sökte

Bilderna verkar ha lagt sig i fel ordning, men du fattar ändå va?