Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Last.fm plugin för iTunes?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

När jag levde i Windows-världen hade jag ett plugin till iTunes, jscrob2, som skickade upp alla låtar jag lyssnat på till mitt konto på last.fm så att man kunde se lite statistik över vad man lyssnat på och så...

Är det någon här som har ett motsvarande för mac os? Jag är inte så mycket på jakt efter deras applikation som man kan lyssna på musik genom, utan bara att skicka statistik till webbplatsen...

Med varma hälsningar,
::dama

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-26 11:53
Ursprungligen av dama_i_sthlm:

Hej!

När jag levde i Windows-världen hade jag ett plugin till iTunes, jscrob2, som skickade upp alla låtar jag lyssnat på till mitt konto på last.fm så att man kunde se lite statistik över vad man lyssnat på och så...

Är det någon här som har ett motsvarande för mac os? Jag är inte så mycket på jakt efter deras applikation som man kan lyssna på musik genom, utan bara att skicka statistik till webbplatsen...

Med varma hälsningar,
::dama

Last FM programmet kan göra samma sak om den är öppen medan du lyssnar på iTunes.

//Rob

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-26 12:23

http://www.last.fm/group/iScrobbler

Denna använder jag. En liten ikon i menyraden, inget mer.

Har dock aldrig fått iPod-stödet att fungera, men för mig räcker det gott att programmet scrobblar de låtar jag spelar i iTunes!

1
Bevaka tråden