Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När uppdateras Front Row?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2009-06-16 09:00

Hoppas på nån sorts uppdatering av Front Row. nån som vet nåt?

Ovanstående inlägg har flyttats hit från en annan tråd, som handlade om något helt annat.

/Mod

Har inte hörts ett ljud. Jag har själv hoppats på Apple TV-utseende, men det verkar inte komma i 10.6. Hade inte Plex varit så knöligt, buggigt och allmänt "oanvändarvänligt" hade jag nog snart satsat på det.

  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2009-06-16 15:21

@Jesper. Tack tack! My bad.

Ursprungligen av Capeman:

Har inte hörts ett ljud. Jag har själv hoppats på Apple TV-utseende, men det verkar inte komma i 10.6. Hade inte Plex varit så knöligt, buggigt och allmänt "oanvändarvänligt" hade jag nog snart satsat på det.

Mmm har suttit och donat i Plex en del.. men jag kommer inte riktigt överens med det. Gillar som jag sagt nånstans tidigare, enkelheten i FR

Kommer det en update så kommer den troligen med Snow Leopard; vi pratar väl hösten då...

jag har inte hört ngt bubbel om att det skulle komma ngn separat grej.

  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2009-06-23 10:22
Ursprungligen av Goflorp:

Kommer det en update så kommer den troligen med Snow Leopard; vi pratar väl hösten då...

jag har inte hört ngt bubbel om att det skulle komma ngn separat grej.

Det är väl så I guess. Vore schysst med nån sorts uppfräschning av utseendet.. och gärna nån sorts inställningar.. typ ändra bildförhållanden, som i VLC.

Har inte sett den minsta antydan om att Front Row i 10.6 kommer att vara annorlunda mot dagens Front Row, tyvärr... Hade som sagt gärna sett att det hade fått ärva Apple TV-utseendet, precis som när Front Row uppdaterades sist.

Det finns inget uttalat att det kommer uppdateras. Min idé var enbart att det kanske är ett uppdateringstillfälle. Mkt annat kommer ju uppdateras. iChat tex.

1
Bevaka tråden