Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får man med mikroduk vid köp av macbook pro?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-09 10:30

Som topic säger får man med mikroduk eller måste man köpa till det?

Ska tillägga har använt sökfunktionen men hitta inget som stämde med det jag undrar.

Tack på förhand.

What’s in the box

MacBook Pro
Display cleaning cloth
60W or 85W MagSafe Power Adapter, AC wall plug and power cord

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-09 10:50

hmm hur lyckades jag missa den infon tack för infot iaf

Nu blir jag avis... nån sån fick inte jag när jag köpte min... om det är nåt speciellt så får du gärna posta en bild så man ser vad man gått miste om..

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-11 13:10
Ursprungligen av klarabara:

Nu blir jag avis... nån sån fick inte jag när jag köpte min... om det är nåt speciellt så får du gärna posta en bild så man ser vad man gått miste om..

Det är en helt vanlig svart duk på ca 15 x 15 cm, med en liten grå apple logo i ena hörnan. Inte allt för upphetsande

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-10 14:17

Det fixar jag imorgon ifall den kommer som den ska;)

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-11 14:43

ser ut att vara i skön kvalité men konstigt mått? Trodde det skulle vara så man kunde lägga över tangenterna också när man stängde datorn? Det kan man kanske nu också, men det känns inte som att det är riktigt meningen..?

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2009-06-14 19:41
Ursprungligen av klarabara:

ser ut att vara i skön kvalité men konstigt mått? Trodde det skulle vara så man kunde lägga över tangenterna också när man stängde datorn? Det kan man kanske nu också, men det känns inte som att det är riktigt meningen..?

Den är ju till för att rengöra datorn
Man får också med ett skydd som sitter mellan tangentbordet och skärmen när den levereras.

Ursprungligen av Kimpeh:

Den är ju till för att rengöra datorn
Man får också med ett skydd som sitter mellan tangentbordet och skärmen när den levereras.

Tänk, en gång såg jag en person på arlanda som a n v ä n d e den där lappen som ligger över tangenterna när man packar upp datorn.

Ursprungligen av akerstrom:

Tänk, en gång såg jag en person på arlanda som a n v ä n d e den där lappen som ligger över tangenterna när man packar upp datorn.

jag använde den också tills städaren trodde den var skräp när jag satt med ryggen till..nog första gången jag har grälat med någon som jobbar på min skola..

Ursprungligen av klarabara:

jag använde den också tills städaren trodde den var skräp när jag satt med ryggen till..nog första gången jag har grälat med någon som jobbar på min skola..

Oops, illa!

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2009-06-15 16:13
Ursprungligen av akerstrom:

Tänk, en gång såg jag en person på arlanda som a n v ä n d e den där lappen som ligger över tangenterna när man packar upp datorn.

Har också sett exakt samma sak på arlanda

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-17 13:37

tycker det skyddet är riktigt händigt för att skydda skärmen mot fett fläckar men kanske inte ser så coolt ut dock

1
Bevaka tråden