Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AndreasLagerkvist.com - Kritik

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-08 15:59

Tjo,

Blev ganska nyss klar med min nya blogg: http://andreaslagerkvist.com.

Skulle jättegärna vilja höra vad ni tycker.

mvh

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-08 16:07

Ser väl schysst ut. Sidan är lite mörk för min smak däremot men det är väl olika vad man tycker. Sen får jag säga som "The Stranger" i The Big Lebowski: "Do you have to use so many cuss words?"

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-12 12:55

Tack för kritiken. Det är min första mörka sida. Alltid velat göra en med ljus text på mörk bakgrund.

Hehe, jag blev lite uppe i varv tror jag när jag skrev något av det där.

Snyggt. Kul med toningen längst ner på sidan. Tycker dock att den ska vara i samma färg som bakgrunden. Men snyggt ändå.

Om man har navigerat längra än till första sidan så har du endel under loggan som visar hur du har navigerat. Tycker det är synd att den inte alltid syns. För min del hade den fått vara framme jämt.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-17 13:26

Tack för kritiken! Kanske att toningen skulle varit exakt samma färg som bakgrunden, tänkte faktiskt inte ALLS på det när jag gjorde den

Angående breadcrumbsen så flyttade jag runt dem 10 ggr innan jag bestämde mig för att bara visa dem vid mouseover. Märkte du att de små fötterna dök upp när du lämnade förstasidan? Det är nog lite otydligt men samtidigt är mina crumbs en exakt kopia av URL-strukturen så känns halv-meningsfulla...

1
Bevaka tråden