Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HTC Diamond -Touchscreen funkar ej

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Öland
  • 2009-06-12 09:43

Hej!

Idag när jag vaknade upptäckte ett extremt jobbigt problem. Skärmen på min HTC Diamond har slutat fungera -den visar allt den skall men jag kan inte längre använda touchscreenen, den vägrar helt enkelt att bry sig om att jag trycker på den.

De fysiska knapparna funkar som de skall men som sagt,touchscreen funkar inte alls. -Inte på något sätt. Någon som vet hur jag skall lösa det? Provat att starta om osv men inget funkar hittills.

MVH Filip

Det bör väl finnas någon form av reset/återställning till "fabriksinställningar". Det kan man ju prova först, men det känns väl som den måste lämnas in på reparation.

  • Medlem
  • Öland
  • 2009-06-12 10:46

Jo exakt, problemet är dock att jag inte kan komma åt några sådana inställningar

Ursprungligen av Filip:

Jo exakt, problemet är dock att jag inte kan komma åt några sådana inställningar

Men du skrev ju att de fysiska knapparna fungerar. Det måste väl gå att navigera sig fram till de inställningarna via knapparna?

Om inte, så finns det ju bara ett alternativ - lämna in den.

  • Medlem
  • Öland
  • 2009-06-12 11:01

Ja, får nog lämna in, funkar inte att navigera sig fram till inställningar. Allt är dessvärre uppbyggt kring touch...

1
Bevaka tråden