Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

NEC 22" MultiSync P221

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-03-12 11:19

Hej

Funderar på att ersätta min 5-6 år gamla cinema display och har hittat detta alternativ
http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=945456&product_id=1580410.

Jobbar med annons/originalproduktion och även en del med webben.

Vad tror ni, är det nått att ha eller har ni nått annat att tipsa om i prisklassen eller kanske ett par tusen dyrare?

/Christian

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2009-03-12 21:53

Konsumentverkets tidning Råd och Rön har ett bildskärmstest i senaste (tror jag) numret. Kolla på biblioteket.

  • Medlem
  • Vadstena
  • 2009-04-04 11:31

Skärm

Har du skaffat denna skärm?
Jag är också på jakt efter en och har sett denna, verkar bra

en klockren skärm om du jobbar med bilder...satsa på en 26tums skärm.

  • Medlem
  • San Francisco
  • 2009-06-03 13:28

hur gick det? är den köpt? är också lite sugen på denna skärm... inom samma yrke.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-10 15:19

Är också nyfiken på att höra ett utlåtande om denna skärm

Har raderat två inlägg. Bumpning bör undvikas. Upprepad bumpning är inte tillåten.

Om ni är så angelägna att få reda på hur det gick, skicka ett PM till trådskaparen och be honom återkomma till tråden och berätta.

/Mod

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-20 15:47

Har köpt denna skärm sen en tid tillbaks och hittills har den varit klockren, mycket prisvärd. Jämfört med betydligt dyrare skärmar. Har kalibrerat med eye one och den (vad jag förstår iallafall) klarar inte att styra skärmen men att kalibrera manuellt var inte särskit svårt.

Edit: Är inte lika bombis längre, kanske *harklel* lite dumsnålt att snåla här... erkänner mitt misstag.
Nästa gång Eizo, jag lovar!

Senast redigerat 2009-09-03 18:17
1
Bevaka tråden