Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra extern hårddisk

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena!

Jag är på jakt efter en bra, tyst, prisvärd extern hårddisk på 1tb. Endast USB-ingång går bra då den ska vara kopplad till en AirPort Extreme.
Jag har sedan tidigare en Lacie Porsche på 320 Gb, den är bra men låter som ett reaplan. Har även testat MyBook, men den slutade fungera efter 1 dag... Plus att den hade blinkande lampor så att man blev bländad.

Har ni några tips?

Mvh Claes

Ingen som har något tips?

Mvh Claes

  • Medlem
  • 2009-06-08 13:01

Jag tycker Lacie 1TB är tyst. Har aldrig haft en lacie som krånglar... (MyBook är nog sämsta externa hårddisken man kan köpa.)

Ursprungligen av oee:

Jag tycker Lacie 1TB är tyst. Har aldrig haft en lacie som krånglar... (MyBook är nog sämsta externa hårddisken man kan köpa.)

Jag köpte faktiskt en MyBook, men den fick jag lämna tillbaka. Den gjorde inget annat än krånglade. Samma med min kompis MyBook som han köpte samtidigt. Efter det köpte vi en varsin Western Digital som har fungerat klockrent för oss båda. Den har ju faktiskt ett riktigt bra pris också.
Så nu har jag en Western Digital 1Tb och en Porsche Lacie 320 Gb kopplade till min Airport Extreme med en USB-hubb. Fungerar perfekt!

/Claes

1
Bevaka tråden