Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ikoner på skrivbordet: Kan man få märkningen på vänster sida?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som det ser ut idag kan man välja att ha ikonernas märkning undertill och till höger om ikonerna, enligt alternativen man får upp av att trycka cmd+J. Men finns det någon work-around för att få märkningen till vänster om istället?

Tack, men jag hittar ingen sådan funktion http://www.bresink.de/osx/0TinkerTool/screenshots.html

Det här har jag stört mig på så länge. Jag förstår verkligen inte varför man inte har lagt till den möjligheten! Det ser ju inte klokt ut att ha det till höger...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-05-27 16:51
Ursprungligen av ztaafen:

Det här har jag stört mig på så länge. Jag förstår verkligen inte varför man inte har lagt till den möjligheten! Det ser ju inte klokt ut att ha det till höger...

För det ser väldigt sjukt ut att ha texten först i en vanlig mapp?

Ursprungligen av 20hz:

För det ser väldigt sjukt ut att ha texten först i en vanlig mapp?

Jupp men om man placerar ikonerna till höger på skrivbordet så vill man kunna klicka på dem trots att ett fönster delvis är i vägen.

Det lustiga i situationen är att de ikoner man får i en solfjäder utifrån en stack, har etiketten till vänster. Iofs naturligt eftersom solfjädern böjer sig åt höger men ändå...

1
Bevaka tråden