Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samling av riktigt snygga Apple-bakgrunder

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2009-05-18 09:35

Kolla in min artikel där jag satt ihop en lista över 77 ruskigt snygga skrivbordsbakgrunder för din Mac.

http://www.ilove.nu/artiklar/listor/77-fantastiska-apple-bakgrunder-for-ditt-skrivbord

  • Medlem
  • Arvika
  • 2009-05-18 11:11

Såg det i morse, blev glad när jag äntligen hittade den moln-bakgrunden a lá mobile me Tackar tackar

Där fanns några riktigt snygga. Tackar för det

Och så fort nån laddat ner alla och lagt dem i en enda zip kan ni ju höra av er här...

Ursprungligen av AndreeMarkefors:

Och så fort nån laddat ner alla och lagt dem i en enda zip kan ni ju höra av er här...

Latmask Det tog högst 5 minuter att gå igenom alla och ladda ner de jag tyckte var snyggast..

Ursprungligen av AndreeMarkefors:

Och så fort nån laddat ner alla och lagt dem i en enda zip kan ni ju höra av er här...

Spontant; "Ta fingrarna ur arslet och gör det själv!".

Det tar inte så lång tid att faktiskt ladda ner de bilder man önskar att ha. Spenderade cirka 3 minuter och därefter var allt klart.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-05-18 13:22

Hmm. Jag skulle snarare vilja ha en samling av bilderna från själva Apple, som varit med i alla operativsystemen.

Tycker det är lite låg upplösning
Fast det är inte som att man inte kan göra så här.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2009-05-19 10:23

Lysande, nu var den sidan bokmärkt.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-05-19 18:45

Jag tycker att allihop var skitfula.

Ursprungligen av Konrad:

Jag tycker att allihop var skitfula.

Tycker du att det var blaffigt och okänsligt, eller vad?

fan hittade ett par riktigt snygga dör me like yea

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-05-19 23:25

Njä, Konrad har ju ganska rätt. Det är förvränga Apple-loggor, hur kul är det på en skala? Apples egna bilder är långt mer stilfulla. Frågar igen då: Finns de samlade? OS 7, 8 och 9 hade minsann en del kul backgrounds de med. Minns spontant en massa flygande tefat. Med Photoshop, lite filter och fingertoppskänsla kan man "förstora" bilderna även om de gjordes för 1024x768.

1
Bevaka tråden