Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Startproblem på PowerMac G5

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-04-08 23:48

Har en Powermac G5:a med Leopard. Sen ett tag är det ofta struligt att få igång den. Äpplet kommer och snurran. Snurran snurrar på men så stannar allt och fryser. Gör jag inget blir datorn varm och fläktarna går igång mer och mer...sen är det bara att nödstoppa med powerknappen. Sen drar jag ut sladden och väntar någon timme sen försöker jag igen. Ibland hoppar den vidare och går igång och funkar som den ska men ibland fryser den några gånger till.

Någon som har en clue?:'(

Har flyttat det här inlägget till rätt forum. Du hade lagt tråden i "Apple TV"-forumet.

Har också raderat ditt andra inlägg. Korspostning (att ställa samma fråga på flera ställen samtidigt) är inte tillåtet.

/Mod

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-04-09 12:13

Oj oj, lite nya på det här. Tack då!

  • Medlem
  • 2009-05-17 08:22

jag har ingen lösning, men lider av samma problem. Har däremot tiger och inte leopard.

Min förra lösning var att installera om systemet, men åkte in med datorn till kullander för någon dag sedan då samma sak börjat hända igen och det blivit något systemfel.

1
Bevaka tråden