Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10.2.6 på väg

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-24 20:13

Some users note that Apple has seeded Mac OS X 10.2.6 6L51 to developers, indicating that another update will be arriving before we see Mac OS X 10.3 (Panther)

The update is said to include the following:

Improved reliability for the following applications, services, and technologies: Address Book, Graphics, Printing, OpenGL, and PC Card and USB Hub compatibility.

USB kernal panic fixed, Unreal Tournament 2003 GeForce video improved compatibility and other minor fixes.

Saxat från Macrumors.com

  • Oregistrerad
  • 2003-04-24 20:42

Om det varit någon genomgående bugg sedan början så är det väl USB kernel panic. Låter mycket trevligt om detta vore fixat.

Ändrat kernal till kernel.

Senast redigerat 2003-04-24 22:32

kernal?

Unreal Tournament 2003? Finns det till Mac?

  • Medlem
  • 2003-04-26 04:55

Låter ju inte direkt som nån killer-update

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-26 10:19

Unreal Tournament 2003? Finns det till Mac?

Det är på väg... det är på väg... Det visades på MWSF i Januari och var "i stort sätt klart då". Nu, fyra månader senare så har spelet inte kommit. Varför? Optimering. Utvecklarna vill att spelet skall rulla bra på en G4/733:a vilket kräver sin tid. Detta sker i samband, enligt vad jag hört, att Apple fixar sin OpenGL i OSX.

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2003-12-24 14:38

Kan inte installera UT efter Firmware 10.3.2 updaten! :/ Hur skall jag bära mig åt!!

Högerklicka på "Unreal Tournament 2003 Setup", välj visa paketinnehåll, sedan /Contents/MacOS/ut_setup. Dubbelklicka på det så går det nog.

1
Bevaka tråden